mitä mieltä koulusta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onko koulu teidän mielestä turhaa? Mun mielestä on. vaikka kyllähän siellä oppii kaikenlaista mutta nehän unohtaa melki heti, tai ainakin suurimman osan :D voitte perustella vielä vastauksenne, mut ei pakko :)

Kommentit (13)

Vierailija

Koulu ei todellakaan ole turhaa! Siellä oppii kaikkea ja siksi koulunkäynti on tärkeää.

Myönnän kyllä, että kyllä mä mieluummin kesälomalla oon! :D

Koulussa on enimmäkseen kivaa, mut ärsyttää herätä aikaisin ja olla pitkään koulus. :@

Ja läksyi on kauheet tehä, ku ois muutaki tekemist!

Vierailija

Niin ja unohdin:

Kokeisiin luku on kamalaa mut niitten takaisinsaanti on ihanaa! (Ku saan usein 10-)

Ja palkitsevaa se on vaik en saakaan kokeist rahaa...

Vierailija

Tylsää on kyllä aika usein, mutta hyötyähän siitä vain on. Ei kiinnosta aikuisena valmistua siivoojaksi ym.

Vierailija

Eihän sellaista olekaan, ketä pitää jokaisesta koulupäivästä, ja odottaa aina seuraavaa. Koulussa on tylsää, vaikka onhan siitä jotain hyötyä.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

No johan!:D Oma mielipiteeni koulut jo käyneenä on että päivääkään en tekisi uudestaan mutta päivääkään en vaihtaisi. Kyllä sitä sitten jälkeenpäin ajattelee että hyvä kun tuli käytyä.;)

Vierailija

Asia on vähän silleen ja silleen(niin kuin mielipiteeni Nokkapokka ja HSM vertailussa).

Onhan se vähän tylsää,vaikka olen koulussa hyvä(sain stipendin esimerkillisestä koulutyöstä).Mutta kyllä koulku kyllästyttää.

Keskustelun aihe on kieltämättä arkinen.

Tylsää se on,mutta tarpeellista.Sen huomaa viimeistään siinä vaiheessa,kun miettii jatkokoulutusta.(oma tavoite:lukio ja yliopisto)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat