Mitä harrastat?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä harrastan Jalkapalloa ja Kuvataidetta.

Sivut

Kommentit (41)

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Donald-91 kirjoitti:Tämäkin asia kuuluu Urheilu-topicciin jne...

Enpä nyt sanoisi, sillä harrastaa voi paljon muutakin kuin urheilua. Hyvä esimerkki jo heti ensimmäisessä viestissä ja enpä laskisi omaa RC-harrastustanikaan ainakaan liikunnaksi, vaikka sitä ulkona yleensä harjoitetaankin. Elikkäs mielestäni tänne kaikki ei-liikunnalliset harrasteet.

Vierailija

Minä en käy harrastamassa missään mitään, mutta pidän piirtämistä ja "Sonicittamista" harrastuksinani. Ei ole koskaan innostanut mennä johonkin paikkaan harrastelemaan, don't ask why.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Penkkiurheilun lisäksi moottoriurheilua pienessä mittakaavassa, eli RC-malleja löytyy autoista helikoptereihin niin sähkönä kuin polttomoottorillakin. Lisäksi liikunnallisella puolella pyöräily ja puntti päällimmäisinä.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämäkin asia kuuluu Urheilu-topicciin. Pitääpä nostaa sekin topicci pinnalle, jotta tällaiset asiat voipi kirjoittaa sitten sinne. Eikä siis joka urheilu-kysymykselle omaa topiccia. Se on kuin tilan haaskausta. Ja herääkin kysymys: Miksi haaskata tilaa? Miksei tätäkin asiaa voisi mahduttaa yleispätevään Urheilu-topicciin? Kyllä Urheilu-topicciin voi kirjoittaa ihan harraste tasonkin urheilusta, eikä aina vain pelkästään ammattiurheilusta, kuten NHL:stä tai SM-liigasta. Eli tämän topicin asiat ennemminkin Urheilu-topicciin!

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Roope-Ankka92 kirjoitti:Minä harrastan Jalkapalloa ja Kuvataidetta.

Ömm.. Harrastan sähkökitaransoittoa (olen harrastanut sitä jo lähes 7 v.) ja nukkumista.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat