hevoset ja ponit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka harrastaa hevosia tai poneja? Mä ainaki. Mä oon ratsastanu ainaki 5 vuotta. Meillä ei ole omaa tallia, mutta mä aion isona perustaa sellasen. Mä haluaisin niin kovasti ponin, mutta meillä ei oo tallia sille. Nyt kesälomalla käyn ainaki ratsastamassa tossa lähellä yhillä tutuilla, kun ei joka viikko jaksais lähtee tallille tonne vähän kauemmas. Kerro sä sun ratsastus-harrastuksesta tänne! Tässä vähän kysymyksiä, ja olis kiva jos vastaisit ainaki niihin.

1.Kauan olet ratsastanut?

2.Onko teillä oma talli? [jos on niin kerro vähän siitä]

3.Oletko hypännyt esteitä? [jos olet kerro kuinka korkean]

4.Mikä ratsastus on kaikkein hauskinta? [maasto, koulu, este jne.]

5.Hevonen vai poni? [miksi]

6.Kuinka taitava olet asteikolla 1-10?

7.Kuinka monta kertaa olet tippunut?

8.Mikä hevos-tai ponirotu on kaikkein kivoin?

9.Osaatko satuloida hevosen?

10.Onko sulla oma hevonen/poni? [jos on niin kerro siitä]

kiitos jos vastaatte < 333

Kommentit (9)

Vierailija

No minäpä vastaan.....Ratsastin eka kerran 5-vuotiaana ja sitte oli jonku aikaa taukoa ja sen jälkeen oon ratsastanu satunnaisesti sillon tällön....Meillä ei oo omaa tallia.Oon hypänny joskus heppaleirillä ihan pieniä esteitä..en oikein tiedä mikä ratsastus ois hauskinta mutta esteitä olis kiva oppia vähän paremmin menemään...en sitäkään tiiä kumpi ,hevonen vai poni.Kummatki on ihanii...<33En varmaan mitenkään erityisen hyvä oo ratsastamaan....niin varmaan joku 1-4:D en oikeen sitäkään tiiä.(x sitten...en oo kovin monesti kyllä tippunu..ehkä shettiksen selästä joskus.Issikat on aika kiva rotu.Ja ei oo omaa hepoa...

Vierailija

Mä harrastan ratsastusta. Oon ratsastanu kaks vuotta.ei oo omaa tallia.En oo hypänny. Rakastan kouluratasastusta!!! Poni!! Oon varamaan 6 asteikoola 1-10. Oon tippunu kolme kertaa. Ilove shettis! Vuoniksetkin on kivoi. Osaan satuloida hevosen. Ei oo omaa heppaa=(

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: RE:hevoset ja ponit

Tom ankka - 09.09.09 07:11 (ID 340214)

Okei sitten! Mainitsen sen laimemmin! En tykkää yhtään hevosista ja poneista! Parempi?!

Eikö olisi parempi jos et kirjoittaisi mitään jos et kerran edes tykkää poneista?

Vierailija

Minä pidän hevosista ja poneista. Ne on todella kivoja! Minä menen huomennakin ratsastamaan ja pääsen ehkä maastoon:)

Magia00
Seuraa 
Liittynyt23.2.2012

Minä ratsastan. Äitilläni on ollut heppa vielä kun olin joku kaks. Koulutan tällä hetkellä kaverini kanssa yhtä ponia. Hyvin on onnistunut koulutus. Harrastan ratsastusta ja olen tallilla melkein joka päivä kun pääsen. Olen tällä hetkellä ÄLYTTÖMÄN onnellinen.

Minulta voi kysyä apua hevosista ja poneista jos on tarvis.

1.Kauan olet ratsastanut? Jaa... 3-4 vuotta

2.Onko teillä oma talli? Ei.

3.Oletko hypännyt esteitä? En. Menen enemmän koulua.

4.Mikä ratsastus on kaikkein hauskinta? Ehkä maastoilu.

5.Hevonen vai poni? pidän kummastakin

6.Kuinka taitava olet asteikolla 1-10? En osaa arvioida

7.Kuinka monta kertaa olet tippunut? 0 mutta kaulalle oon lentänyt monesti.

8.Mikä hevos-tai ponirotu on kaikkein kivoin? pidän kaikista. Lemppari on silti ehkä welsh mountain

9.Osaatko satuloida hevosen? osaan

10.Onko sulla oma hevonen/poni? Tavallaan sellainen shettis jota koulutan kamuni kanssa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat