Sarjikset!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

moi.

tässä keskustelussa keskustellaan sarjiksista. tietenkin myös aku ankasta. luen aku ankan lisäksi manga-sarjakuvia. manga-sarjiksien ykkönen on naruto!!! kertokaa omista lukemistanne sarjoista sun muista!

Kommentit (3)

Vierailija

Manga on japania ja tarkoittaa sanaa "sarjakuva". Sinä luet siis mangaa, et manga-sarjakuvia ; D No joo, tuskin se nyt noin on, mutta yleisesti sanotaan, että lukee mangaa.

Itse en muuta sarjista lue kuin Akkaria, kun ei ole mitään muita, mitä lukea. Lukisin Sonic the hedgehog -sarjiksia - mutta arvaa vaan, julkaistaanko niitä enää Suomessa.

Sarjakuvia on hauskaa tehdä itse. Teen Sonic-sarjiksia, tosin meillä ( = minulla ja isosiskolla) on ns. "oma" Sonic-sarja. Hahmoja on melkein 200 ja on niitä ollutkin, niitä on vaan vähän poistettu. Tässä lähiaikoina innostuin tekemään L*f0ol*TR eli LOTR -pilasarjakuvia (katsoppa, mitä tähtien välissä lukee). Olen tehnyt näitä LOTR -pilasarjakuvia kaksi, toisen nimi on "Matka kohti Mordoria: LUOLA" ja toinen "Matka kohti Mordoria: PORTTI". Molemmissa esiintyy Frodo, Sam ja Smeagol (Klonkku). Ne ovat siis vitsisarjakuvia, ja kerrankin sain lukijat nauramaan! Yahoo!

Vierailija

No, luen tällä hetkellä vain Roope-setää ja Aku ankkaa. Ennen luin myös Salapoliisi Conan mangaa, mutta innostus lopahti jostain syystä kokonaan kyseisen sarjan lukemiseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat