Oletko tavannut ´´JULKKIKSIA``

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Bayer münchen joukkueen (jalkapallo)ja jukka keskisalon (hulluankka313 ajo meilkein sen päälle pyörällä...sekä keskiviikkona näen suomen sekä venäjän a-maajoukkueen.Ja pikkusisko on tavannut satu-missin.

Pahoittelen kirjoitus virheitä.

Sivut

Kommentit (96)

Vierailija

Joo onhan niitä tullu nähtyy pari kipaletta... Keno Don Rosa, Marko Bjyyyyyyyströmi ja oon käyny pressan linnassa, joskin pressa (silloin mr. Ahtisaari) ei ollut paikalla, ja jouduimme tyytymään kierrokseen erään toisen ihmisen johdolla. Hmm... Voiko Renshinkan karaten päämiestä Soke Isamu Tamotsua kutsua "julkkikseksi"...? Olen tavannut henkilökohtaisesti ja ainakin Japanissa hän on erittäin arvostettu henkilö.

Vierailija

juu, tuli nähtyä Helsinkin foorumi-kauppakeskuksessa salkkareitten Miro ja erämessuilla kouvolassa näin salkkareitten Niina. jaaaa...hmm ei tuu muita mielee (:

Vierailija

Portugalin jalkapallo maajoukkueen, hollannin jalkapallo maajoukkueen,saksan jalkapallo maajoukkueen,Suomen Jalkapallo maajoukkueen sekä jutellut Teemu Tainion, Antti Niemen,Sami Hyypiän kanssa ja nähnyt vierestä Jari Sillanpään (lol) ja Riku Riihilahden.Ai niin olen nähnyt myös The Rasmus yhtyeen, Marikon ja von herzen brothers (kaikki yhdellä kiertueella viime syksynä)sekä olen ollut kahtena edellis vuonna elämä lapselle konsertissa:)

Vierailija

Joo, ison joukon jääkiekkoilijoita ja jalkapalloilijoita sekä monia yleisurheilijoita, kuten esim. Tero Pitkämäki, Tommi Evilä, sekä samoissa yleisurheilukisoissa presidentti istui minun takana (Halonen siis) ja tämän mies. Näin samoissa kisoissa myös Ilkka Kanervan ja on noita muitakin politiikkoja tavattu. Ainakin Vihreitä, kun isäkin kuuluu niihin. Sitten tietysti Don Rosa ja Simo Frangen (vai miten se kirjoitetaan). Monia bändejä, koetan muistella: Lordi, Negative, PMMP, Egotrippi, Hanna Pakarinen, Chisu, So Called Plan, Kilpi ja joitain jonka nimeä en muista.

Vierailija

Martti, Mikko ja Aku Syrjän, sekä Juha Torvisen. Ruusukallio oli jonnekkin muualle kadonnut... Tapasin heijät Heathrow'n lentokentällä Lontoossa viimevuonna, Kun satuttiin sinne samaan aikaan. Sen lisäksi olen tavannut Juban, Korhosen, Anna Abreun ja Matti Vanhasen.

Sami-96

Vierailija

Olen nähnyt Haloo Helsingin bändin, Pete Parkkosen, Susanna Pöykiön ja Hannu Mannisen. (Kävi meidän koulussa.) Ei tule nyt muita mieleen.:)

Vierailija

Näen Aino- Kaisa Saarista (hiihtäjää) todella usein, koska hän asuu samassa kerrostalossa kuin minun mummo ja vaari!

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Kopioidaanpa tämä tännekin. Eli olen nähnyt seuraavat:

Pääministeri Matti Vanhasen kerran, se oli joskus noin kolme vuotta sitten. Taisi olla itsenäisyyspäivä, ei ollut koulua ja Vanhasella oli joku tapahtuma eräässä kauppakeskuksessa. Hän jopa kysyi,(veljeni oli vieressä) että "Eikö pojilla ollut tänään koulua?" tms, en muista tarkkaan. Me siinä vaan, että "Ei."

Sitten olen nähnyt Anssi Koivurannan, jonka nimmarikorttejakin on kotona varmaan kolme kappaletta. Hän oli Rintamäen urheiluliikkeessä vieraana. Tungosta oli sielläkin.

Viime vuonna näin kaupassa Tero Pitkämäen ja Niina Kelon. Tero otti juuri kylmäkaapista puolen litran limsapulloa/energiajuomaa, painoin mieleeni. Siitä vain kävelin ohi sitten.

Muita...? Ainakin pari kolme vuotta sitten koko Oulun Kärppien jääkiekkojoukkue tuli nähtyä kesällä. Ja joitakin pesäpalloilijoita, näkyyhän niitäkin urheilu-uutisissa silloin tällöin, vaikka eivät mitään superjulkimoita olekaan.

Eipä muistu enempää mieleen tällä kertaa...

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen nähnyt ainakin muutaman kansanedustajan (kuten eduskunnan puhemies Sauli Niinistö ja Eero Heinäluoma), Saku Koivun ja erään entisen NHL-jääkiekkoilijan. En paljasta häntä tässä topicissa, vaan oikea vastaus löytyy Historia-topicista. Enenpää en muista nähneeni julkkiksia. Long time no see. ;)

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat