Daniel Branca

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mitä mieltä olette hänen tarinoistaan? Minusta jälki on hienoa, mutta ei ole saanut oikein tunnustusta täällä sivuilla. Brancahan oli argentiinalainen piirtäjä, joka kuoli 2005 sydänkohtaukseen. Eli laittakaa mielipiteenne hänestä tänne!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Brancahan on mainio piirtäjä, ainakin viidentoista parhaan joukossa. Hänen tarinoitaan on valitettavan harvoin Akkarissa.

Vierailija

Tuli eilen lainattua kirjastosta Ankantekijät 11: Mestari ja Muusa eli Brancalle omistettu Ankantekijät. Hyvältä näytti vaikka olenkin vasta lukenut pari tarinaa, kun yöpöydällä odottaa myöskin taskari 129 ja vuoden 1965 vuosikerta. :)

Vierailija

No minulta Branca saa ainakin tunnustusta, koska on yksi lempipiirtäjistäni. Piirrosjälki on todellakin hienoa: sulavaa, ei liian kulmikasta. On piirtänyt myös hienoja kansikuvia. Todella harmi, että hän kuoli, koska olisi ollut kiva ehkä tavata hänet. Ja toivottavasti tulevissa akkareissa olisi pitkästä aikaa Brancan tuotantoa.

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Moi!

Niin.. Ikävä kyllä olet oikeassa.. Branca todellakin menehtyi vuonna 2005 yllätykselliseen sydänkohtaukseen.

Branca oli ja on, mahtava piirtäjä. Minun listoillani hän on 3-5.

Vierailija

Brancahan oli argentiinalainen piirtäjä, joka kuoli 2005 sydänkohtaukseen.

Kääk! Onko Branca kuollut?!? Nyyh,lepää rauhassa:(. Mutta asiaan. Minulla on Mestari ja muusa, ja Branca on minun top 11 piirtäjien listalla kuudentena.

Nixu

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Daniel Branca

Vierailija - 27.06.09 11:03 (ID 324656)

Mun mielestä Daniel on tosi hyvä piirtäjä. Yks parhaimmista. ;) Kuinka vanha hän oli silloin kun kuoli? :(

Kanerva, Branca oli silloin kun kuoli 53v.

Branca oli ja on vieläkin hyvä piirtäjä, mutta miksi hänen piirtämiä tarinoitaan näkee niin harvoin? Haluaisin jo nähdä hänen piirroksiaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat