Turhat topicit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nykyään tänne tehdään aivan turhia topicceja! Kysytään kumpi on parempi... ja tämä missä aku on, näitä topicceja on tehty pian jokaiselle foorumille.Samoja topicceja... Laittaka tänne, millaisia ovat turhat topicit, ja miten tämä hoidetaan.

Ja jonkun mielestä tämäkin voi olla turha... kuka tietää, tuleeko ainuttakaan vastausta..

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Hei!<br />

<br />

No mutta mitäs ihmettä? Minun mielestäni sivuthan ovat aivan loistavassa kunnossa. <br />

<br />

Topicceja on, mutta niillekin on oma tarkoituksensa.

Olen ihan samaa mieltä kanssasi.

Ps. Tuo ainainen nipotus ei ainakaan paranna sivujen ilmapiiriä.

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:

Ankkarock kirjoitti:Hei!&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

No mutta mitäs ihmettä? Minun mielestäni sivuthan ovat aivan loistavassa kunnossa. &lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Topicceja on, mutta niillekin on oma tarkoituksensa.

<br />

Olen ihan samaa mieltä kanssasi. <br />

Ps. Tuo ainainen nipotus ei ainakaan paranna sivujen ilmapiiriä.

Tällä "nipotuksella" tarkoitin vain sitä, ettei samoja topicceja tarvitse tehdä satoja.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Minä olen ihan tyytyväinen sivuston ylläpitoon sekä moderaattoreihin. Kyllä ne turhimmat topicit on täältä karsittu pois, kuten se "kirjoita mitä vaan". Vaikka käyttäjämodeja ei ole (ainakaan vielä) tulossa, niin eipä siinä mitään. Kyllä nämä sivut pärjäävät ja toimivat ilman niitäkin. Eikä ne "turhat topicit" minua haittaa, kierrän ne enkä vastaa niihin. Vastaan vain sellaisiin, johon haluan. Topicien teosta olen kuitenkin samaa mieltä, että kannattaa miettiä, mitä tekee.

Vierailija

Pelle pennonen sanoi: Tällä "nipotuksella" tarkoitin vain sitä, ettei samoja topicceja tarvitse tehdä satoja.

Olen siinä mielessä kyllä samaa mieltä kanssasi. Ei tuhia topicceja, siis sellaisia, millä ei ole edes tarkoitusta, niin kannata tehdä. Semmoiset ovát ainakin minun mielestä aivan turhia.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niinhän näitä tällaisia Turhat topicit -aiheisia topicceja on jo muutama, eikä ole suinkaan tarkoitus, että hetikohta kun entinen vajoaa alas niin tehdään uusi samanlainen. Jos sellaista topiccia tosiaan tarvitaan, niin se alkuperäinen pitää nostaa pinnalle, eikä tehdä uutta. Ja tästäkin viestistä joku varmaan ajattelee tai jopa kirjoittaa, että "mitä tuollainenkin nipotus hyödyttää" yms., mutta kyllä se vain voi hyödyttääkkin. Nimittäin tuo mitä kirjoitin, on tavallaan toimintaohje tiettyyn tilanteeseen. Eli jos ei sanota että edellinen täytyy nostaa niin jokuhan pian tekee uuden, kun ei tiedä että samanlainenkin jo löytyy. Tämä aihe on yksi sellainen, mistä jo löytyy topic tai pari.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

NIIN ON! Kohta on jokainen käyttäjäkin kysytty, että kumpi on parempi tomska vai donald-91.... Yksi riittää, missä kysytään, kuka on paras, ja niitkin on tehty jo satamäärin.

Vierailija

Pulinoihin on tullut jo niin paljon turhia topicei että ei jaksa selata onko samanlaista topicia jo jos on tekemässä mielestään hyvää ja asiallista. Se siinä onkin ärsyttävää kun jotkut tekee turhan topicin ja sitten sanovat ¨En tiää onko tämmöistä jo kun ei jaksa selata kokonaan topiceita¨ Niidenhän vika se on että täyttävät osiot täyteen turhia topiceja ja että topiceja on jo miljooniin ja puolet niistä turhia!

t.FoSc

Vierailija

Noita "vai" leikkejä saisi pian niittää vaikka ruohonleikkurilla tai puimurilla. Lisäksi noita Kirjoita jalalla, Kirjoita päällä, Kirjoita nenällä, Kirjoita kyynärpäällä, Kirjoita olkapäällä Kirjoitaaaaaaaaaaa......... -topicceja on jo liikaa. Nekin saisi poistaa. Mutta etenkin nuo "vai" topiccit. Toimitus saisi kyllä aloittaa turhien topiccien poistelun.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Rosa4tehwin on tehnyt joskus hienon topicin nimeltä "Ohjetopic topiccien tekoon". Se on siis todellakin erinomainen, varsinkin se aloitusviesti. Siinä hän kertoo kriteerit hyvälle topicille, ja antaa toimintaohjeet tilanteeseen kun on tekemässä topiccia.

Mutta Tehwiniä (jota ei ole viime aikoina täällä paljon näkynyt) ja Wondyä lainatakseni sanon, että topicin pitää olla LAAJA-ALAINEN ja mielellään myös AIKAA KESTÄVÄ. Siinä on kaksi aivan peruskriteeriä ja peruslähtökohtaa. Jos topic ei täytä kumpaakaan ollenkaan, voidaan sen tarpeellisuus helposti kyseenalaistaa. Ja topicceja EI saa tehdä kuin liukuhinalta, kokoajan. Niiden teossa on käytettävä HARKINTAKYKYÄ, eli on mietittävä, onko topic todella tarpeellinen ja järkevä. Nytkin kesälomalla on alkanut taas ilmestyä läjäpäin sellaisia topicceja, jotka eivät oikein täytä edellä mainittuja kriteereitä. Yksi esimerkki turhista topiceista on tuolla Pulinat-osiossa, ja sen topicin nimi on "kirjoita mitä vain". Topicin sisältö on pääosin täyttä spämmiä tyyliin: "sjdosåsd". Eli ei tuollaisia viestejä, sillä juuri sellaiset ovat sitä spämmiä.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Turhia topiceja, kuten niitä vai-keskusteluja on tosiaan hyvin paljon. Ja muistattekos, kun joskus oli niitä tarina-topicceja oli hirveästi, ja kaikki samanlaisia! Ja minähän sen "Tehdään tarina!"-topicin tein. Muistutan myös siitä, että tuossakin tapauksessa, olisi hyvin riittänyt yksi tai enimmillään kaksi topiccia aiheesta, mutta ei, miksi halutaan tehdä omia? Ja jos pitää tehdä esim. Joku eri aiheinen tarin autoista tai muusta sellaisesta, mikä ei liity Aku Ankkaan, miksei pyydetä lupaa ta parhaimmillaan pyydetä sitä sen ensimmäisen topicin kirjoittajaa tekemään sellaisen!!! Se olisi paljon kivempaa! Ja vielä muistuttaisin siitäkin, että sivut menee tukkoon, niinkuin on monta kertaa mennyt, kun joka foorumi täytetään turhilla topiceilla! Eihän sitä varmaan kukaan meistä halua, eihän? Ja esim, jos tuo minun tehdään tarina!-topic ei riitä vaan täytyy sada joku vapaa-aihe tarina, niin pyytäkää minua tekemään sellainen. Ja tähän päätän viestini, minä, Ankkaetsivä.

Ps. Hyvä topic, tämä, saa vihdoin sanoa, mitä turhista topiceista on mieltä.;)

Vierailija

Otto hei, minusta täällä on oikein mukava ilmapiiri! Täällä on paljon samantapaisia ihmisiä (nipottajia) jotka ovat minua kohtaan ystävällisiä. Ja heidän kanssaan voi aivan hyvin puhua... :^D

Mutta turhia topicceja täällä tosiaan on ryöpyttäin. Se Tehwinin Ohje-topic topiccien tekoon -topic on aivan mainio. Siinä heti aloitusviestissä lukee hyvin selkeästi hänen asiansa. Eli siis se, milloin, millaisia, mistä ja mihin topicit tehdään. Ennen kaikkea täytyy miettiä onko aihe varmasti topicin arvoinen. Sen jälkeen (jos edelliseen vastaus on "on") mietitään mihin osioon se pistetään. Sen jälkeen kirjoitetaan lyhyt ja ytimekäs otsikko, joka kertoo selkeästi mistä siinä topicissa on kysymys. Sen jälkeen tehdään oikein täyteläinen aloitusviesti, jossa kerrotaan topicin tarkoitusperä oikein selkeästi, ja millaisia viestejä topicciin kuuluu laittaa. Esimerkit ovat joidenkin käyttäjien kohdalla aina hyvin tarpeellisia. Ja kyllä tämäkin topic on turha, koska tästä aiheesta on ollut jo niin monta topiccia.

Ja aloitusviestistä huolimatta kirjoitin MILLAINEN ON HYVÄ TOPIC. (Ja Capsit kun ei ole lihavointia, alleviivausta eikä kursivointiakaan)

Sami-96

Vierailija

Donald-91 kirjoitti:Rosa4tehwin on tehnyt joskus hienon topicin nimeltä "Ohjetopic topiccien tekoon". Se on siis todellakin erinomainen, varsinkin se aloitusviesti. Siinä hän kertoo kriteerit hyvälle topicille, ja antaa toimintaohjeet tilanteeseen kun on tekemässä topiccia.<br />

Mutta Tehwiniä (jota ei ole viime aikoina täällä paljon näkynyt) ja Wondyä lainatakseni sanon, että topicin pitää olla LAAJA-ALAINEN ja mielellään myös AIKAA KESTÄVÄ. Siinä on kaksi aivan peruskriteeriä ja peruslähtökohtaa. Jos topic ei täytä kumpaakaan ollenkaan, voidaan sen tarpeellisuus helposti kyseenalaistaa. Ja topicceja EI saa tehdä kuin liukuhinalta, kokoajan. Niiden teossa on käytettävä HARKINTAKYKYÄ, eli on mietittävä, onko topic todella tarpeellinen ja järkevä. Nytkin kesälomalla on alkanut taas ilmestyä läjäpäin sellaisia topicceja, jotka eivät oikein täytä edellä mainittuja kriteereitä. Yksi esimerkki turhista topiceista on tuolla Pulinat-osiossa, ja sen topicin nimi on "kirjoita mitä vain". Topicin sisältö on pääosin täyttä spämmiä tyyliin: "sjdosåsd". Eli ei tuollaisia viestejä, sillä juuri sellaiset ovat sitä spämmiä.

Joo, tiedän, et se "kirjoita mitä vain"-topic sisältää vaan a tai ddllfhfhdh. Ihan turhaa. Kyseisessä topicissa huomautin kyllä sen asiattomuudesta.

Vierailija

Ärsyttävää että jotkut jaksavat tehdä niitä,niinkuin Joe poika sen sanoo,"vai"leikkejä. mutta kuinka moni on tullut ajatelleeksi miten paljon keskustelua juuri tästä aiheesta.Eli turhista topiceista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat