Disney-fanien suurin puheenaihe: Disney-leffojen samankaltaisuus !!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Suurin osa teistä on kuullut jo tämän, mutta Disney-faneja kuohuttaa tämä video Youtubessa: http://www.youtube.com/watch?v=hXIkUgG3h6c

Tuosta näkee kuinka paljon samannäköisyyksiä on Disney-leffoissa, ja nyt monet ovat jo alkaneet menettää uskoaan Disneeyn. Leffat eivät kuulemma olekaan enää niin hienosti tehtyjä ja kaikki ei ole käsinpiirrettyä. Eli siis, elokuvissa on henkilöillä käytetty samaa "liikerataa" ja videosta sen huomaa helposti!

Ehkä jotkut ihmettelevät, että "miksei ole ennen noita huomannut", tai että "se näyttikin samalta!"

Omasta mielestäni Disneytä kannattaa silti arvostaa, ovathan elokuvat kuitenkin Oscar-voittajia, ja mitä siitä, jos pari liikerataa on laitettu samaksi, kaikki muuhan on täysin uutta ja kaikki on silti KÄSINPIIRRETTYÄ! Omaa rakkauttani Disneyyn ei tuo video ainakaan muuta.

Kommentit (7)

Vierailija

Ankkafani315 kirjoitti:Pah, kyllä niitä samannäköisyyksiä löytyy kun tarpeeks tarkkaan niitä leffoja tutkii. Eihän kaikki nyt ihan erilaisia ole; ideoita kierrätetään. <br />

Pidän silti joistakin Disney-klassikoista ja tuo on ihan totta, vaivalla tehtyjä animaatioita!

Olen samaa mieltä.

Vierailija

Itse en keskity siihen, onko joku tietty kohtaus jostakin toisesta otettu (kuten mowglia nuolevat sudet ja Arthuria nuolevat koirat), vaan siihen, onko elokuvassa hyvä käsikirjoitus, käsialat ja laulut. Lehmäjengi oli täysi pettymys. Tavallisesti hyvät hahmot jäävät päähän, kuten Pocahontas, Simba ja Ariel. Huono päätös Disneyn piirrettyjen sarjalle. Mutta onneksi tulee The princess and the frog elokuva, odotan innolla :D.

Tiedättekös muuten tapauksen Kimba the white lion vs Leijonakuningas? 1100 Kimba the white lionin fania lähettivät Disney Picturesille vetoomuksen, että he tunnustaisivat plagioineensa Kimbaa. Siinä kyllä oli kieltämättä aika monta kohtaa, jotka oli samankaltaisia. Onneksi fanit unohtivat kyseisen tapauksen ja hyväksyivät elokuvan (vaikka kylläkin edelleen siitä kiistellään chateissa ja mm. DeviantARTissa), Kimban luojahan, Osamu Tezuka, itse sai inspiraation mangaan Disneyn Bambista. Itse asiassa hän oli Disneyn suuri fani.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo näinkin tuon videon Youtubessa muutama viikko sitten. Ainahan sitä joskus jotakin samantapaista tulee, mutta ei tuo juttu ainakaan itseäni mitenkään haittaa.

Vierailija

Blotty kirjoitti:Itse en keskity siihen, onko joku tietty kohtaus jostakin toisesta otettu (kuten mowglia nuolevat sudet ja Arthuria nuolevat koirat), vaan siihen, onko elokuvassa hyvä käsikirjoitus, käsialat ja laulut. Lehmäjengi oli täysi pettymys. Tavallisesti hyvät hahmot jäävät päähän, kuten Pocahontas, Simba ja Ariel. Huono päätös Disneyn piirrettyjen sarjalle. Mutta onneksi tulee The princess and the frog elokuva, odotan innolla :D.<br />

<br />

Tiedättekös muuten tapauksen Kimba the white lion vs Leijonakuningas? 1100 Kimba the white lionin fania lähettivät Disney Picturesille vetoomuksen, että he tunnustaisivat plagioineensa Kimbaa. Siinä kyllä oli kieltämättä aika monta kohtaa, jotka oli samankaltaisia. Onneksi fanit unohtivat kyseisen tapauksen ja hyväksyivät elokuvan (vaikka kylläkin edelleen siitä kiistellään chateissa ja mm. DeviantARTissa), Kimban luojahan, Osamu Tezuka, itse sai inspiraation mangaan Disneyn Bambista. Itse asiassa hän oli Disneyn suuri fani.

Kyllä, olen kuullut Kimbasta. Ja asia kyllä oli aikamoinen shokki. :D Kohtaukset Kimbasta ja Leijonakuninkaasta ovat aika samanlaisia !

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat