Nettisivujen tauko!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aku Ankan nettisivuille,ei pääse kirjautumaan sisään,12.6-16.6 välisenä aikana.Koska nettisivuille tulee remontti! Noina päivinä ei siis voi kirjoittaa keskusteluihin,ei voi kirjoittaa Akupediaan,eikä voi lähettää kuvia galleriaan.Myös pelituloksetkaan tallennu.

Mitä luulette? Mitä kaikkea uutta nettisivuille tuleekaan? Itse toivon,että "päivän kysymys" palaisi.

Sivut

Kommentit (126)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Muistanhan minä Megaduck300:n. Ihan hyvä käyttäjä hänkin. Tervetuloa siis takaisin.

Minä en ole tulossa Jukolan viestiin, asun ensinnäkin liian kaukana Mikkelistä, jotta ehtisin sinne katsomaan kyseisiä kisoja. ;) Mutta onhan se suunnistus ihan hyvä laji.

Nyt siis alkaa se monen päivän tauko klo 21.00, joten nähdään näillä sivuilla sitten 17.6 taas!! :) :D

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jaa tässähän tästä onkin aihe jo. Uskon, että korjaukset liittyvät Hakukoneisiin ja pelitulosten tallentumiseen yms. Tuskin mitään uutta sivuille on tulossa.

Vierailija

No toivottavasti tekevätkin jotain hyviä parannuksia, kun kerran eivät päästä tänne sivuille moneen päivään.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä, näin on! Aku Ankan sivuilla tehdään 12-16.6 joitain uudistustöitä. Tässä pieni lainaus uutisesta jonka löysin aiheesta:

"Aku Ankan sivustolla tehdään ensi viikonlopun aikana pieniä uudistustöitä, joiden vuoksi sivuston rekisteröinti ja kirjautuminen eivät ole käytössä 12.-16.6. välisenä aikana. Tämän vuoksi ko. aikavälillä ei voi kirjoittaa keskustelupalstoille, kirjoittaa Akupediaan eikä lähettää Ankallisgalleriaan uusia töitä."

Jännä nähdä, että mitä nämä uudistustyöt mahtavat olla. Kokonaan uutinen löytyy Tietolaari-osiosta.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

No josko se olisi vihdoin sitä modejen koodausta, ja muuta tämänkin foorumin parantelua, TURHIEN TOPICCIEN POISTOA ja muuta sellaista. Niitä ainakin tarttisi. Mutta senhän näkee sitten sen jälkeen. (Ja montakohan topiccia tästä aiheesta tänään tulee - veikkaan että 3-6kappaletta).

Sami-96

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:No josko se olisi vihdoin sitä modejen koodausta, ja muuta tämänkin foorumin parantelua, TURHIEN TOPICCIEN POISTOA ja muuta sellaista. Niitä ainakin tarttisi. Mutta senhän näkee sitten sen jälkeen. (Ja montakohan topiccia tästä aiheesta tänään tulee - veikkaan että 3-6kappaletta).<br />

Sami-96

Toivottavasti olisi turhien topicien poistoa! Pulinatkin suorastaan tulvii turhia topiceja!!! Olisi parempi että topiceja ei pystyis tekeen suoraan vaan lähettää otsikon ja alkukirjoituksen netin välityksellä ylläpitäjille jotka kasahtaisivat onko se turha vai asiallinen topic! Tosiaan montakohan topicia tästäkin aiheesta tulee.

t.FoSc

Vierailija

Jos ei ole uutta tulossa, niin ainakin hiukan vanhaa. Tällä tarkoitan sitä, että päivänkysymys voisi taas palata sivuille. Mutta sehän ei vaatisi hirveästi töitä ylläpidolta, vai mitä asiasta paremmin tietävät?

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Topiccien poistosta ei voi olla kyse, sellainen homma hoituu sivuja sulkematta. Pidempiaikainen katkos viittaa suurempaan remonttiin. Mahdollisesti käyttöliittymän muuttamiseen tai vastaavaan, josta on hyötyä muita asioita silmälläpitäen. En tiedä, arvailen vain. Toivottavasti jotain hyödyllistä kuitenkin. Ja se päivän kysymys olisi tosiaan kiva: )

Vierailija

Hei vaan kaikki!Olen tullut todella pitkän tauon jälkeen takaisin ja toivon että vielä muistatte minut.No toivoisin että tälle sivulle tulisi taas päivän kysymys,hieno tausta ja no...En keksi enää mitään muuta.

T:Megaduck 300

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:No josko se olisi vihdoin sitä modejen koodausta, ja muuta tämänkin foorumin parantelua, TURHIEN TOPICCIEN POISTOA ja muuta sellaista. Niitä ainakin tarttisi. Mutta senhän näkee sitten sen jälkeen. (Ja montakohan topiccia tästä aiheesta tänään tulee - veikkaan että 3-6kappaletta).<br />

Sami-96

Samaa mieltä minäkin olen. Remontti ei minua paljon haittaa, sillä menemmä huomenna 3 päiväksi Jukolan Viestiin, Mikkeliin. Onko kukaan muu tulossa sinne?

Vierailija

Tervepä taas! Näköjään tänne voi taas kirjoittaa. En ole vielä hirveästi mitään muutosta huomannut, mutta jotenkin tämä viestin kirjoittaminen on jotenkin sekavaa. Itse en löytänyt muuta nappulaa mistä voisi topicciin kirjoittaa, kuin tuon "Vastaa viestiin"-navikan, josta tosin voi lainata sitä viestiä... Mutta ehkäpä tämä menee perille. Saa nähdä mitä muuta kivaa nyt täällä tulee vastaan.

Ja tämä tänne tullut muokkausmahdollisuus on tosi kiva!

Sami-96

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat