Rummut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Se on tylsä soitin ainakin

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

pelle pennonen kirjoitti:Olen jo kauan ajatellut ostaa rummut, ja huomenna ehkä saan ne<br />

<br />

en osaa soittaa muuta kuin peruskompin<br />

rommeli omistatko rummut?

Omistan millenium mx222bx rumpusetin ja oon soittanu 6 vuotiaasta asti.

Vierailija

Niin täällä voi keskustella kaikenlaista rummuista kertokaa vaikka että minkä merkkiset rummut sulla on ja että kuinka kauan ootte soittanut rumpuja kaikkea juttua rummuista.

Vierailija

Mulla on lelurummut ja sitten oikeat rumpukapulat mut säästän rumpusettiin [200e maksavaan norm kokoseen] ei paljoo enää niin on. Soittelen jotain omaa kapuloillani, rummuttelen eri paikkoja.

Vierailija

Olen jo kauan ajatellut ostaa rummut, ja huomenna ehkä saan ne

en osaa soittaa muuta kuin peruskompin

rommeli omistatko rummut?

Vierailija

Nyt mulla on rumpusetti joka ei oo mun oma siis, yhen rumpalin mut mun käytössä on se, siinä on Paisten crash, ja paisten ride, Taman hi-hat standi, sabianin hi-hat lautaset. Pearl export tomit [2x, ei lattia tomia], Export virveli, ja export bassorumpu ja newsoundin pedaali, ei tuplapedaalia, joululahjaks toivon sen omaks, sit lisään siihen kaikenlaista, teen siitä sitten semmosen Metallimusa setin.

Vierailija

Mä omistan Taman Rock Star setin.

Ostin siihen viime vai toissa vuonna tupla pedaalit. Rumpujeni väri on musta. Ja mun kapulat on Pro-Markin 7A. Olen soittanu nyt yli 3 vuotta.

Vierailija

Täällä tyttönäkin soittelen rumpuja.

Mutta, omia rumpuja ei löydy (ikävä kyllä), osaan vain peruskompin myös ;D

Kyllä meille tännekkin ostetaan rummut, ehkäpä jopa joululahjaksi. Kerron teille sitten minkä merkkiset sain ;D

Vierailija

Mulla on Taman Rock Star rummut.

Niitten väri on musta, omistan pro-markin 7A kapulat. Oon soitellu nyt yli 3 vuotta.

Ostin toissa vuonna Gibraltarin tuplapedaalit.

Hyvää joulunodotusta kaikille.

Vierailija

Mun Taman settiin kuuluu vähän kaiken merkkisiä osia. Siinä ständejä on Milleniumin, Taman (sit jotain mis ei näy merkkii.) Virveli on Tama kuten myös pikku tomi, iso tomi ja lattiatomi. Basari Tama ja tuplapedaalit Gibraltar. Symbaaleja haikka on Paiste, crash on Paiste, ride on Paiste, splash on paiste ja china on Meinlin Amun mallia.ja kaikki yläkalvot on Remo.

Vierailija

Me saadan treeni tila keväällä, voidaan bändin kanssa reenata siellä. Saadaan rummut ja basso yms. Rummuilla osaan Perus kompin ja joitain satunnaisia +omia komppeja. Olen Harjoitellut kaverin rummuilla ja koulun.

-Dynamic trio-

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat