aku löytyy...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jep! Minäkin vedin sen läpi.Huomenna saamme nähdä kuinka Aku pääsee pois!

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Ankraaja kirjoitti:

Norr97 kirjoitti:Mä pelasin sen pelin loppuun mutta kun olin painanu siittä että kone käynnistyis niin se vaan jumittui...

<br />

Minullakin se meni jumiin...

Minullakin se jumittui. Luulen että se on tarkoituksellista ja Akun kohtalo ratkeaa huomisessa Aku Ankka-lehdessä.

Vierailija

Ankraaja kirjoitti:

Norr97 kirjoitti:Mä pelasin sen pelin loppuun mutta kun olin painanu siittä että kone käynnistyis niin se vaan jumittui...

<br />

Minullakin se meni jumiin...

mullaki se meni jumiin. vähänkö ärsytti!:(

Vierailija

mä vähän tajusinki sitä et se meni johonki toiseen ulottuvuuteen ku s.4 viimenen kuva. katoppa antennin johtoja. yks niistä ei oo poikki. et jos aku siirty antennin kautta sinne toiseen ulottuvuuteen. ja sit s.5 koneen sivussa olevasta avoimesta luukusta sisään niinku et se kone ois imassu sen tai jottain.:D:D

ja läpäsin sen pelin ja muuten ne johot pittää laittaa niihin vihreisiin palkkeihin kuka sitä nyt kysykään ja se mummo ankka ja hillopurkki-tehtävä oli vaikee mut pääsin sen sit.:)

Vierailija

hei miten teil kävi ko pääsitte sen pelin läpi? ko mä vedin sen ni se vaan jäi siihen eikä tehny mittää. painoin niit vipuja ja sit ei tapahtunu mittää. Mitä siin ois pitäny tapahtuu???

Vierailija

pelle pennonen kirjoitti:hei miten teil kävi ko pääsitte sen pelin läpi? ko mä vedin sen ni se vaan jäi siihen eikä tehny mittää. painoin niit vipuja ja sit ei tapahtunu mittää. Mitä siin ois pitäny tapahtuu???

no ku painaa niitä vipuja ni pitäs tulla semmonen vihree taulu eteen mut sul se kai tuliki. ei muuta. se kai on tarkotuksellista et ne paljastaa sen huomises numeros vasta.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minä en oikein tajua sitä tämän päivän Tupun, Hupun ja Lupun peliä. Miten siinä pitää korjata se kone? Kun eikös siinä sellainen tarkoitus ole?

Joo niinhän siinä WhereIsDonald-minisaitilla vai mikä onkaan, niin Pelle tosiaan sanoo, että Aku koski siihen laitteeseen ja singahti toiseen ulottuvuuteen. Mutta Huom! Sekään ei välttämättä pidä paikkansa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

No tänäänhän tuo ratkesi uusimmasta Akkarista, tosin minun mielestäni juoni oli aika hölmö: Aku vaan on toisessa ulottuvuudessa, teki mieli kuristaa Stefan Printz-Phålson vai miten se kirjoitettiin?

Vierailija

mistään pelistä ei selvinnyt mitään kovin tärkeätä. En kyllä ymmärrä miten teijän mielestä jotkut pelit oli tosi vaikeita. mä selvisin kaikki muut paitsi sen "ohjaa liikennettä".

Vierailija

Sama. Vähä otti pattiin kun olin sitä 45min pelannu >:( Tupu,Hupu Ja Lupu oli hankalin... JA Pluto oli iha hellppo

Vierailija

Harmi kun en ehtinyt tehdä niitä aikaisempia pelejä, ja nyt olen aivan ulkona. mutta Donald-91, siinä tupu, hupu ja lupu pelissä pitää mennä niitten vihreiden alueiden luo, ja sitten painaa välilyöntinäppäintä.:D

Vierailija

Mitä siitä Hessu-uni-pelistä selvis? Pääsin kaikki muut pelit läpi, mutta se oli hankala. Oliko se merkityksellinen? En kyllä pellanut sitä toistakaan peliä, se oli niin tylsä, niin selvisikö siitäkin jotain merkityksellistä? Jos selvisi, niin mitä? Niin, ja mitä vihjeitä siitä itse Akkarista löytyi?

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat