Kesä suunnitelmat...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minä olen tuossa viikon päästä lähdössä leirille ja olen siellä viikon. Mennään särkkään ja grillataan ja mitä nyt leirillä tehdään.

Sitten heinäkuussa mennään kesämökille (vuokrattu). Sitten lintsille perheen tai kaverin kanssa. En nyt oikein tiedä muuta, pitäis kalenterista katsoa. Mitäs te olette tehneet/teette?

- Yöwissy

Kommentit (9)

Vierailija

janina on oikees, mut mä en tiiä menenkö mä powerparkkiin vai särkänniemeen XD ainakin oon samaa mielt mitä janina

Vierailija

Mua ainakin tällä hetkellä masentaa, koska aurinko ei paista, eikä oo kauheen lämmin. Tällästä on ollu jo yli viikon. Huoh.. Eikä tekemistä juuri ole..

MUTTA, olin jo Särkänniemellä ja meidän omalla mökillä, ja menen mökille vielä myöhemminkin kun me laitetaan sinne meidän UIMA-ALLAS ! <3 Heti kun tulee vähän lämpimämpää <3

Olen myös menossa mun kaverin kanssa Linnanmäelle, ja sitten kaverini tulee meidän mökille! =)

Menen myös Tukholmaan shoppailemaan ja samalla Grönalundiin. Menen myös ehkä Powerparkkiin, ja menen ainakin Vantaalle sinne ihanaan FLAMINGOON! <3 Ja ehkä myös Serenaan. (; Aion uida paljon!

Menemme myös perheen kanssa asuntovaunulla kiertelemään kaikkia Suomen hienoja leirintäalueita. :)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Jaaha... Taitaa mennä kotona tämä loma, ehkä. Ehkä jonnekin mennään matkalla, mutta se ei tule olemaan kovin pitkä ja kaukainen.

Hyvää kesää kaikille!

Vierailija

Noh... Taidan olla koko kesän mökillä... Ja synttäripäivänä saatan mennä jonneki ihme paikkaan jossa on paljon jäätelökojuja... :)

Vierailija

Kävin jo alkukesästä ulkomailla...Olen tylsistynyt, syönyt jätskiä,uinut jne. Elokuussa ennen koulujen alkua käydään vielä jossain in Finland

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat