Kännykät

Seuraa 
Liittynyt24.6.2008

Kertokaa minkä lainen kännykkä teillä on.Onko siinä kameraa?

Minkä värinen?Mulla on Nokian 6060 siinä ei oo kameraa ja se on

musta:D:I:o(6)(h)

Sivut

Kommentit (1223)

Vierailija

mul on nokia.harmaa/hopea.pelejä:4kpl soittareita 24kpl (3 on tilattu buumista)ostettu 2007.kamera äänitys ja radio on.

Vierailija

Minulla on (vieläkin sama)Nokia 5300, kaks vuotta vanha, 2 gigan muistikortti, harmaa ja se maksoi uutena 230 € lentokentällä. Kohta saan luultavasti uuden puhelimen ja näitä topic löytyy aimo kasa.

Vierailija

Minulla on mustan värinen Nokia N70. Se on Nokian kolmas markkinoille tullut älykänny. Kaksi kameraa.(toinen 2megaa + salama) Micro SD muistikorttipaikka.(käynnissä avattava) Sisään rakennettu MP3-soitin/MP4-soitin. Ennen oli Nokia 2626. Kyllästyin siihen ja veljeni antoi vanhan kännykänsä mulle joululahjaksi.(se oli siis se N70)

t.vanha kunnon RELA

Vierailija

Mulla on Nokian 3230. Se on isän vanha työpuhelin. Sain sen edellisen Nokia 3310 tilalle. (Ja moneskohan tämä topic - tällä aiheella?)

Sami-96

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Merkki: Sony Erickson

Väri: Hopea/harmaa, musta.

Koko: Keskikokoinen

Puhelut: on

Kello: on

Päivämäärä: on

Pelejä: 3 kpl

Laji: Tavallinen langaton kännykkä(ei simpukka, vaan tavallinen)

Ohjekirja: on

Vuosimalli: 2005/2006, sain 2006 kesällä.

Muuta: Käytän älyttömän vähän, ehkä yhtenä laskutuskautena keskimäärin 0-2 tekstiviestiä, 0-1 puhelua, muutenkin vähänkäytetty. Meidän perheen ainoa "kamerapuhelin".

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Kännyt jotka olen omistanut tai omistan ikäjärjestyksessä: Nokia 6150, Samsung X450, Samsung D500, Samsung E900. Kahden ensimmäisen Nokian mallia en muista, tuo 6150 löytyy edelleen ja D500:n myin faijalle. Nykyisessä E900:ssa on 2:n megan kamera ja edellisessä oli 1,3:n.

PS: Paha periköön tuon inessiivipäätten pilaavan akuhymiön!

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itselläni on Nokia 6630. Kaikki on hyvää siinä, paitsi se, että käyttöjärjestelmä ei ole aivan parhaimmasta päästä ja muistia voisi olla enemmän. Pelejä löytyy tällä hetkellä 15, parhaimmillaan ollut 40. Veljilläni joskus on ollut pelejä kerralla yli 200 :)

En ymmärrä, mitä järkeä on tilata soittoääniä, pelejä tai kuvia kännykkään, koska niitä saa ihan ilmaiseksi, kunhan vain jaksaa ja osaa etsiä.

Vierailija

Mulla on Nokia 1600(tai joku).

Ulkonäkö

Väri: Mustaharmaa

Korkeus: 10cm

Leveys: 4½cm

Sisältö:

Kello: On

Kamera: Ei

Pelit: 3kpl

Soittoäänet: 35kpl

Kuvaviestit: On

Sekuntikello: On

Ajastin: On

Laskuri: On

Muut:

Vuosimalli: En tiedä

Numeronäppäimet: 10

Kirjaimet: 28 (ei å - kirjainta)

Vierailija

Mulla on nokian 6131 ihan perusvehe. Mä lataan kaikki pelit netistä ja musiikinki. Onneksi saan uuen kännykän syyslomalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat