Onko Sims 3 hyvä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielestä on. Ootan kamalana et saan sen..

Sivut

Kommentit (26)

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Merimaria kirjoitti:Se on huippu! Mul on se jo ja oon pelannu sitä melkein koko ajan. :)

Ihmekös kun ei kaveria täällä ole juuri näkynytkään.:) Mieli tekisi kokeilla mutta vielä ei ole tullut hommattua, on ne meinaan ihan hauskoja leluja vaikkei niissä varsinaisesti mitään päämäärää olekaan.

Vierailija

Vaa_ri kirjoitti:

Merimaria kirjoitti:Se on huippu! Mul on se jo ja oon pelannu sitä melkein koko ajan. :)

Ihmekös kun ei kaveria täällä ole juuri näkynytkään.:) Mieli tekisi kokeilla mutta vielä ei ole tullut hommattua, on ne meinaan ihan hauskoja leluja vaikkei niissä varsinaisesti mitään päämäärää olekaan.

Jap jap! Se vuoksi en ole kerennyt täälläkään käymään. :D

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

On hyvä peli ja kyllä se kannattaa ostaa jos vain on kiinnostunut Sims- sarjan peleistä. Tämän jutun olisit voinnut laittaa muutama päivä sitten tehtyyn sims topiciin.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

On se ihan hyvä. Olen sitä kerran ehtinyt kaverilla kokeilla, mutta tuskin ostan itelle. On kallis, mutta ei kumminkaan niin hyvä että raaskisin ostaa.

Sami-96

Vierailija

En ole kokeillut. Koneemme ei pyöritä, niin vanha rötiskö kun on.

Sims ykköset on hyviä! Kannattaa kokeilla, jos on yli viisi vuotta vanha kone, kuten meillä. Itua siinä ei ole kakkoseen verrattuna, mutta lisäosat tekevät siitä tutustumisen arvoisen. Kenties paras sims 1-lisäosa on Taikaa.

Tuli vähän jaariteltua ykkösestä, vaikka aihe oli kolmonen. Mutta tuskin haittaa.

Vierailija

En vielä kovin paljoa ole kolmosta pelannut, mutta ihan ensin se tuntui ihan tyhmältä, en osannut liikuttaa näyttöä ja simssien teko oli aika outoa. Nyt kun on vähä enemmän pelannut niin on tajunnut jo jotenki että kuinkas sitä nyt sitten käytetään. Hyviä uudistuksia ovat ainakin se että vaatteiden väriä ja kuviointia voi vapaasti muokata ja sitten tallentaa uutta käyttöä varten, samoin kaupunkinäkymä. Huonoja puolia on ainakin löytynyt se, että niitä vaatteita on kuitenki aika vähän, vaikka lasten vaatteet ovat aika hirveitä ja niihin eivät paljon värin vaihtaminen auta. Mutta onneksi ladattavia alkaa pian tulla :]

Kokonaisvaltainen tulos pelistä on se, että se on ostamisen arvoinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat