Lomamatkat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko ollut tänä kesänä matkalla?Aiotko mennä?Jos olet ollut matkalla millaista siellä oli?PS.Tälläinen topicci saattaa olla jo.

Olen ollut jonkun aikaa sitten Italiassa paahtumassa.Olimme Leccossa Como järven rannalla.Keskiviikkona menimme Como järvellä laivalla.Ensin menimme Leccosta Belaggioon ja sitten Belaggiosta Comon kaupunkiin.Torstaina lähdimme Bergamoon.Yövyimme hotellissa,jonka hanasta ei ensin tullut vettä,sitten tuli ruskeaa vettä,ja lopulta aivan tavallista vettä.Mutta lähdimme lentsikalla Suomeen jo perjantaina.Mä olisin halunnut jäädä vielä Italiaan.Mutta onneksi Akkari 23 odotti lukijaansa.

Kommentit (7)

onninho
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Lomamatkat

Kaisakoo - 10.06.09 07:39 (ID 321974) Oletko ollut tänä kesänä matkalla?Aiotko mennä?Jos olet ollut matkalla millaista siellä oli?PS.Tälläinen topicci saattaa olla jo. Olen ollut jonkun aikaa sitten Italiassa paahtumassa.Olimme Leccossa Como järven rannalla.Keskiviikkona menimme Como järvellä laivalla.Ensin menimme Leccosta Belaggioon ja sitten Belaggiosta Comon kaupunkiin.Torstaina lähdimme Bergamoon.Yövyimme hotellissa,jonka hanasta ei ensin tullut vettä,sitten tuli ruskeaa vettä,ja lopulta aivan tavallista vettä.Mutta lähdimme lentsikalla Suomeen jo perjantaina.Mä olisin halunnut jäädä vielä Italiaan.Mutta onneksi Akkari 23 odotti lukijaansa.

Olin viime vuonna Comon rannalla liernassa (aika luksus talo). Ja tänä vuonna olin Ranskassa

Vierailija

Olin viimeksi joululomalla ulkomailla, silloinkin menin vain Ruotsiin laivalla. Kolmen päivän risteily oli kyllä mukava, koska pääsi vähän ´tuulettumaan´ ja ulkomailla ja laivalla ja lentokoneessa on aina kivaa. Siitä vain on jo tovi kun viimeksi olin lentokoneessa. Taisin olla 9 kun viimeksi sinne istahdin ja siitä on kohta jo viisi vuotta.=)

Seuraava reissumme taitaa olla kesällä Iisalmeen, isomummua katsomaan ja mummin ja ukin mökille

meneminen, se nimittäin sijaitsee Iisalmessa.

*Nöösi, nauru naamalla*

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat