Onko mikki tarinat välillä ärsyttäviä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis kysymys kuuluu onko mikki tarinat välillä ärsyttäviä?

Sivut

Kommentit (73)

Vierailija

Se on välillä MIkin showta. Suuretkin rikokset ja vaarat tulevat aina käymään hyvin eikä mitään uhrauksia tarvita. Esimerkiksi Joskus Mikki tarinassa hän jäljitti viidakossa musta-Pekkaa ja musta-Pekka oli hiipinyt Mikin selän taakse ja aikoi pamauttaa häntä puukepukalla niin sitten Kepukka jäi kiinni liaaniin ja Mikki huomasi hänet. Jopa joskus olen musta-Pekan puolella. Voisi olla niin vaikka, että Mikki ei kuolisi vaan vammautuisi ja joutuisi sairaalaan tai jotain, mutta jännnitystä saisi olla enemmän. Mikki tarinat alkavat maistua puulta ja olen alkanut jättää niitä väliin.

Vierailija

Minusta Mikit on aina tylsiä! Siis aina samaa rataa!:( Ja sitten ne tarinat, missä on Aku ja Mikki! Mikkihän on Akulle suorastaan törkeä! (6)

Vierailija

Onhan ne Mikin jutut joskus aika ärsyttäviä, mutta luen ne kumminkin, koska muuten minulta jäisi Aku Ankan lukeminen "kesken".

Vierailija

Lainaus:
Re: Onko mikki tarinat välillä ärsyttäviä?

akuttaja98 - 22.06.09 06:09 (ID 323890) Se on välillä MIkin showta. Suuretkin rikokset ja vaarat tulevat aina käymään hyvin eikä mitään uhrauksia tarvita. Esimerkiksi Joskus Mikki tarinassa hän jäljitti viidakossa musta-Pekkaa ja musta-Pekka oli hiipinyt Mikin selän taakse ja aikoi pamauttaa häntä puukepukalla niin sitten Kepukka jäi kiinni liaaniin ja Mikki huomasi hänet. Jopa joskus olen musta-Pekan puolella. Voisi olla niin vaikka, että Mikki ei kuolisi vaan vammautuisi ja joutuisi sairaalaan tai jotain, mutta jännnitystä saisi olla enemmän. Mikki tarinat alkavat maistua puulta ja olen alkanut jättää niitä väliin.

hyvin kirjotettu. oon ihan samaa mieltä

Vierailija

Pääasiassa lähes kaikki.Hessu onneksi korjaa kaiken LÄHES joka tarinassa.Kun Mikki aina vaan keksii kaiken ja yhdessä jaksossa Mikki sanoo"Onneksi olen katsonut James Hiirtä"Mutta Hessun hassut keskiviikot on parhaita tarinoita joissa Mikki esiintyy.(Katso vanhoja Roope-Setiä)

-AF98-

pikkusohvi
Seuraa 
Liittynyt8.11.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Onko mikki tarinat välillä ärsyttäviä?

Kia K - 09.12.09 07:36 (ID 409886) Minusta Mikit on aina tylsiä! Siis aina samaa rataa!:( Ja sitten ne tarinat, missä on Aku ja Mikki! Mikkihän on Akulle suorastaan törkeä! (6)

Vierailija

Lainaus:

akuttaja98 - 22.06.09 06:09 (ID 323890)

Se on välillä MIkin showta. Suuretkin rikokset ja vaarat tulevat aina käymään hyvin eikä mitään uhrauksia tarvita. Esimerkiksi Joskus Mikki tarinassa hän jäljitti viidakossa musta-Pekkaa ja musta-Pekka oli hiipinyt Mikin selän taakse ja aikoi pamauttaa häntä puukepukalla niin sitten Kepukka jäi kiinni liaaniin ja Mikki huomasi hänet. Jopa joskus olen musta-Pekan puolella. Voisi olla niin vaikka, että Mikki ei kuolisi vaan vammautuisi ja joutuisi sairaalaan tai jotain, mutta jännnitystä saisi olla enemmän. Mikki tarinat alkavat maistua puulta ja olen alkanut jättää niitä väliin.

oon samaa mieltä

Vierailija

En itsekään pidä Mikistä, vanhanaikaiset Mikki Hiiret (Jos nyt ymmärrätte : D) ovat mieleeni, niissä on jotain jännittävää, toisin kuin uudenaikaisemmissa Mikeissä... Mikki on muutenkin sellainen ''ärsyttävän rohkea''... Sori, Mikki-fanit!! ;//3

Vierailija

Lainaus:

akuttaja98 - 22.06.09 06Roope_yllattynyt9 (ID 323890)

oon samaa mieltä

mäki oon tota mielt...

Vierailija

Lainaus:

ILoveRoope - 01.01.10 02:44 (ID 430417)

VÄLILLÄ VÄHÄN ÄRSYTTÄVIÄ?!?!?! VIHAAN MIKKIÄ YLI KAIKEN! SAISI SUKSIA KUUSEEN KOKO SIIMAHÄNTÄ!

JOS LEHDESSÄ TAI POKKARISSA ON YKSIKIN MIKKI TARINA, JÄTÄN SEN AINA VÄLIIN!

KAIKKI VIHAA MIKKIÄ! KUKA HULLU NYT EI VIHAISI!??!? :D

miusta MIkki-tarinat on ihan ookoo enkä minä ainakaan vihaa häntä.:)

sori tuplapostaus. hommataan varmaan kohta uus kone, tää on aika hidas ja välil sammuttaa ittesä kesken kaiken.(h)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat