Paras Disney elokuva?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Musta paras on Höyrylaiva-ville(ilmottakaa jos kirjotusvirhe) :) :D

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Lainaus:
Paras Disney elokuva?

Niisu - 11.06.09 12:37 (ID 322299) Musta paras on Höyrylaiva-ville(ilmottakaa jos kirjotusvirhe) :) :D

Niin on minustakin! Yleensä en piirretyille naura. Mutta kun näin sen You Tubesta. Nauroin melkein joka käänteessä! :D Parhaimpia Disney elokuvia joita olen koskaan nähnyt! :)

Mutta sitä mieltä olen, että Disneyn elokuva pelit (Siis ne Play Station ja muut konsolipelit...) On aika surkeita. Muistelkaapa esim Rottatouille-peliä. Aika huonot grafiikat ja idea. Tai sitten Disney Princess. (Olen nähnyt kun sisko pelaa...) Erittäin huonolaatuisia. :/

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Kamerateline kirjoitti: Disneyn elokuva pelit (Siis ne Play Station ja muut konsolipelit...) On aika surkeita.

Anteeksi off, mutta tuo johtuu yksinkertaisesti siitä ettei elokuvan juoni yleensä sovi peliin suoraan, tai toisin päin. Samahan vaivaa peleistä väännettyjä leffojakin. Hyvä esimerkki onnistuneesta Disneyleffapelistä on Cars (Autot), jonka tarina onkin jatkoa elokuvalle. Niin tai näin, on Disneyllä paljon hyviäkin pelejä, jotka tosin eivät liity elokuviin, kuten Spectrobes ja Pure. Ja täytyy muistaa että elokuvapeleillä on yleensä myös leffaan sidottu julkaisupäivä, jolloin kehitysaika on rajallinen.

Ja jottei täysin off-topiciksi mene, niin sanotaan vaikka että paras Disney-leffa on ehdottomasti Hopon poppoo! No joo, ei nyt tullut muutakaan mieleen...

Vierailija

Jos ajateltaisiin piirrettyjä nin voisin sanoa kolme ja ne on robots,autot,mikki aku ja hessu muskettisotureina ja sitte ihmisten näyttelemistä kiviset ja soraset,pirates of the caribbean-kuolleen miehen kirstu!

Vierailija

Jos otetaan mukaan kaikki eilokuvat, eikä pelkästään piirrettyjä, parhaimpia voisivat olla ainakin Pirates of the Caribbean, Narnia, Kaunotar ja hirviö, Pocahontas ja nämä lyhyet Mikki ja Aku piirretyt, mikä eivät kyllä elokuvia ole. Kaikki hyviä en tähän viitsi luetella, sillä niitähän on vaikka kuinka paljon.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä en oo kaikkia edes nähnyt ja niitä aika paljon. Mutta niistä mitä olen nähnyt... 101 Dalmatialaista, Viidakkokirja, Riemukupla (lapsuuden muistot), Kaikki rakastavat Akua.

Toy Story on aika tylsähkö eikä voita noita edellä mainittuja sitten millään.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat