Ankallis galleria

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä lähetin sinne mut se ei oo vielä tullut.

Sivut

Kommentit (214)

Vierailija

Olenhan minä Ankallisgalleriaan osallistunut, vaikka kuinka monella työllä. Kaikki eivät ole vielä menneet perille. Ja nyt niitä ei edes näe...

Mutta nythän ylläpitomme lupaili Galleriaan jonkinlaista hakua. Se voi olla kätevä, vaikka tuskin tulen tarvitsemaan.

Sami-96

Vierailija

Olen aina saanut osallistumisvimman käydessäni siellä. Sitten yritän jotain töhertää, mutta kun se ei onnistu niin jää aina lähettämättä...

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Onhan tuonne eräskin töherrys tullut lähetettyä. Nyt vain on tuo galleriakin hieman sekaisin eikä toisten teoksia pääse katsomaan profiilinkaan kautta, parannusta tähän!

Vierailija

Gallu on tosiaan (vielä) hieman sekaisin, mutta eiköhän asia korjaannu aikanaan. On sinne tullut lähetettyä 6 kuvaa, mutta kahta uusinta ei ole ainakaan vielä tullut esille, johtunee uudistuksesta.

Kuvista: toivoisin kovasti, että ne julkaistaisiin, because niissä meni aikalailla aikaa. Eka meni aluksi pieleen, mutta sain sen korjattua (aargh -homma). Toinen niistä, uusi versio Cyborg-Duckista, Cyborg-Duck: Flower, oli melkoinen urakka; se on paaaaljon monimutkaisempi kuin edellinen versio (ja paljon isompi). Ensin se piti piirtää, tussata (periaatteessa piirtää uudestaan *_*), skannata ja värittää tietsikalla (se oli yhtä kidutusta) - meni päivä jos toinenkin sitä väkertäessä.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Ou jee, kuvasi ovat Gallerian parasta antia! Toivottavasti nuo kaksi muutakin siis julkaistaan. Itse en ole saanut sen yhden lisäksi mitään valmiiksi asti, vaikka ne olisivatkin jo aivan toista maata kuin tuo ensimmäinen.

Vierailija

No voehan karvapallo, "parasta antia"? Kiitos erittäin paljon! Eräs 11-vuotias lapsonen on täällä erittäin otettu. ; D Toivottavasti saat niitä omiakin kuviasi valmiiksi, niin päästään mekin niitä ihailemaan!

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Ja vielä 11-vuotias!? No tsekkaappas tämä ja päättele onko mahdollista että piirtäjä on ollut olemassa jo kaksi vuosikymmentä: http://www.akuankka.fi/galleria/media/2034/ankat_maailmalla Kyllä nuo sinun aikaansaannoksesi ovat jo jotain ja varsinkin noin nuorelle, en olisi uskonut... Mutta mutta, täytyypä tästä heti alkaa väkertämään jotain jos vaikka saisi finaaliin asti ja galleriaan saakka.

Vierailija

Niin, 11-vuotiashan minä, tosin 26.7. 12-vuotias. Kyllähän sitä on tullut jo ihan nappulasta asti piirreltyä kaiken näköistä : ) Ja minun päättelykykyni mukaan kaksi vuosikymmentä elellyt voi aivan hyvin piirrellä Ankat maailmalla -tyylisiä kuvia, ja näköaistini mukaan se on varsin hieno.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat