Elämäsi ihanin tapahtuma

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minulle ei ole mitään erikoisen ihanaa tapahtunut...;)

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

koulun alkaminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oi, niitähän on monia! Tässä on muutama: Syntymäpäivät, se, että tuli kesä, Ruotsin risteily ja se, että pääsin tapaamaan Hollantilaisia ankka-piirtäjiä.

Vierailija

no eipä mullekkaa silloin ehk ku sain tietää et yks tyyppi on ihastunu muhu ja mä siihe mitä siitäsit seuraa :O :D:O:D:)

Vierailija

Mä oon aina niiiin onnellinen kun pääsen tapaamaan mummua ja pappaa jonnekkin yli neljän tunnin matkan päähän näin kesäisin. Se on ihanaaaa! ;) Se oli myös tosi kivaa kun pääsen aina joka juhannus meidän suvun saaristomökille, joka on merellä. Sit kerran voitin yhen suuren taidekilpailun 2. palkinnon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat