Oletko koskaan joutunut hengenvaaraan?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kyllä, ainakin 3 kertaa :(.

Sivut

Kommentit (135)

Vierailija

No onhan tässä oltu hengen vaarassa 2 kertaa.

Ensimmäinen oli ihan pienenä kun minulta oli revennyt kaulasta jänne, tulehdus-arvoni olivat yli 100 mutta silti minua ei tarvinnut leikata, ja se oli täysin isäni ansiota, hän venytteli kaulaani joka ilta kolmen kuukauden ajan.

Toinen kerta oli kun söin niitä kovia karkkeja nimeltä aasin kulkuset, olin rauhassa tietokoneella kunnes hengitin syvään ja plops vain oli karkki kurkussa niin etten saanut henkeä, onneksi oksensin karkin ulos äitini avulla noin 20 sekunnin jälkeen, siitä eteenpäin en ole niitä karkkeja syönyt.

Vierailija

joo kerran kun olin uimassa (en osaa uida!) kavereitten kanssa, menin liian syvälle ja aloin hyppimään ylös alas jotta kaverit näkisi minut ja sitten ojentelin samalla käsiäni niin Leevi luuli että leikin ja hän otti minua kädestä ja nosti pois. ja JUURI kun happi oli loppumassa! en olisi tätä nyt tässä kirjoittamassa ellei Leevi olisi alkanut leikkimään. TUHANET KIITOKSET Leevi!!!!

Vierailija

Pyöräilykypärä on supertärkeä!!! En ole koskaan joutunut hengenvaaraan, mutta käytän silti AINA kypärää niin pyöräillessä kuin ratsastaessa. Teini-ikään tullessa monet jättävät pyöräilykypärän, koska on muka hienompaa ajaa ilman, mutta minä käytän aina pyöräilykypärää.

Vierailija

Ai hengenvaaraan, no en ole varma, mutta kerran löin pääni ja siihen tuli reikä (sen jälkeen olen ollut vähän seko) ja siitä tuli paljon verta, en tiedä olisiko siihen voinut kuolla jos veren tuloa ei olisi estänyt. Siis jos olisi menettänyt liikaa verta. Tämä muuten voisi olla pulinoissa, vaikka onkin kysymys!

Vierailija

Reizen kirjoitti:Ai hengenvaaraan, no en ole varma, mutta kerran löin pääni ja siihen tuli reikä (sen jälkeen olen ollut vähän seko) ja siitä tuli paljon verta, en tiedä olisiko siihen voinut kuolla jos veren tuloa ei olisi estänyt. Siis jos olisi menettänyt liikaa verta. Tämä muuten voisi olla pulinoissa, vaikka onkin kysymys!

sama tääl

Vierailija

Olen... Taino kypärä pelasti luultavasti pääni, kun pienenä ajoin pyörällä... Ja jarrutin jalalla niin kypärä ainaski meni iha sököksi... Ajoin ekoja kertoja alamäkee ilman a-rattaita.

Vierailija

Olen joutunut.Olin tulossa uimasta ja minulla oli uimapussi pyöräntangolla,yhtäkkiä pussi meni pyörän pinnojen väliin ja lensin tangon yli.Kypärä meni ihan rikki ja päässä oli kolhuja.Ilman kypärää olisi voinnut käydä aika pahasti.

Vierailija

Sami-96 sanoi:Sitten olen lentänyt pyörällä pari kertaa aika pahasti, ja joka kerta on kypärä pelastanut.Ei se ole hyödytön kapine.

Pyöräilykypärä on todella hyödyllinen turvaväline.

Vierailija

Kyllä olen, montakin kertaa. Ensimmäisen kerran minkä muistan, on se, kun putosin seittemän vanhana toisesta kerroksesta parvekkeelta. Vähän kun olisi pudonnut toisella kohdalla alas, olisi voinut käydä pahemminkin. Kun olin 9, sydänmessäni oli joku bakteeri, joka teki jotain kummallista, mutta se saatin pois. Siitä eteenpäin pari viikkoa, viilsin vahingossa puukolla reiteen. Meinasin kuolla verenhukkaan. Sitten olen lentänyt pyörällä pari kertaa aika pahasti, ja joka kerta on kypärä pelastanut. Ei se ole hyödytön kapine.

Sami-96

Vierailija

no kyllä ainaki 20 (vauvana) aloin itkee iha sikana ku sisko vei leluja hapenpuute ja taju pois äiti melkei sai sydäri ei muuta kiitos

Vierailija

Kun olin laskettelemassa menin huipulle ankkurihississä.Sitten ylhäällä takkitarttui hissiin kiinni ja se veti minua aika pitkälle (niinpitkälle että sähkölanka tuli eteen)ja senjälkeen tuli 50m pikä kallio sa meinasin tippuu sinne mutta sähkölanka pelastimut (se katkas hissitä virrat.

anteeks tuli vähän kirjotus virheitä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat