Elämäsi kauhein tapahtuma

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minun oli, kun mummuni kuoli.:(:O

Sivut

Kommentit (83)

Vierailija

Se on varmasti se, kun putosin toisen kerroksen parvekkeelta. Matkaa hieman yli 3m.

Lisätietoja voi lukea "Oletko joutnut hengenvaaraan"-topicista.

Sami-96

Vierailija

Aika varmasti joku koulupäivä. :s :s

No, oli sekin aika paha kun tipuin rappuset alas ja hampaista ja huulista tuli verta :(

Vierailija

varmasti se kun rakas kanini kuoli syliini .....................................................................................................................................................................................................................................................................

Vierailija

Sori, viesti meni vahingossa keskeneräisenä. :(

Tarkoitus oli kysyä, että missä on tuo "Oletko joutunut hengenvaaraan" -topic?

Vierailija

Mun ol ku ajoin pevetil yht mettätiet (joku 3km pitkä) pitki ja otetii kaverin kaa viiva eka mä voiti mut sit otettii revanssi.Ja ajoin 40 yhes tiukasmutkas ja siin kohtaa oli pari sataa metrii asfalttii ja se ol liia kaareva käännös ja ajoin oja-pientareel ja sit tul iso kivi ja ajoin sitä päi ja lensin sarvie yli, ja kämmene,käsivarre,polve ja toine kylki oli pelkäl vereslihal ja siit kest toipuu 2kk et pääsee semmosee kuntoo ettei satu koko ajaja.Ja sit ne haavat tulehtu kans.(Oon ajanu krossimopil, pevetil ja manoil jo 6 vuotiaast ja sillo ko toi tapahtu olin 13 v.)

Ja toine o ku me pistettii pitkä köysi mun ja mun kamun mahaa kii ja lähettii ajaa mopil eri suuntii ja sit ko köydest loppu pituus nii lennettii mopoilt ja meilt men ne köyde nii tiukkaa maha kohdalt et ei saatu melkee minuttii henkee,ko ei kamu meinannu saad auk niit.Ja siit köydest jäi kauhee jälki.(Sillon olin 14v.)

Ja toine mikä mun kamul tapahtu nii se hyppäs leikkimökin katolt trampoliinil ja se lens korkeel ja suoraa niitte nurmikol,koko sen ruumiin painol oman jalan pääl ja sen jalka murtu ja ko sen jalka ol taas luuttunu nii se hyppäs uudestaa ja taas sama jalka murtus.(Tää tapahtu tänä kesän.)

Ja viel yks ol ko leiril kovin poikin poltettii norttii ko mun kamu oli pölliny sen isält kessupaperii ja tupakanpurui ja meil oli 0,5 litran limppa pullo mikä ol täyn bensaa ja siit ol korkki auk nii mun kamu tiputti sen röökin sin ja pensa roihaht tulee suoraa mun kätee päi ja käsi tul täytee toisen-astee palovammoi.(Ja tää tapahtui sillo ku olin 14v.)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat