Uudet netisivut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No niin, mitä uudistuksia olette löytäneet ja mistä olette pitänyt? Edit::)Minusta ainaskin tämä viestien muokkaaminen! Ja ehkäpä etusivun huima uudistuminen

P.S. Täällä oli pari käyttäjää uudistusten aikana sisäänkirjautuneena, ja tiedän miten he pääsivät tänne!

E: Uudet hymiöt:http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/13995/ala_kysy_mit...

Sivut

Kommentit (19)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Joo, vihdoinkin pääsin kirjautumaan, muillakin on ongelmia tänne pääsyssä. Laitoin rastin kohtaan muista minut niin pääsin sisään, mutta en tiedä vaikuttiko se siihen...

Ainakin etusivu on uudistunut ja monet muutkin sivut, mutta keskustelut-sivu "vähän" vielä kesken.

Vierailija

Mitä minä nyt olen huomannut niin...

-Muokkaus-toiminto

-Linkit ( www.akuankka.fi )

-Uusia hymiöitä: :Z, 8-), :], :[

-Uusia profiilikuvia

-Akupedia-foorumiosio takaisin

-Uusittu etusivu

-Sivujenvaihto uusittu huonommaksi

-Hakukone toimii

-Topicceja laitettu lukkoon

Unohtuikohan nyt taas jotain? No, tiedä häntä. :)

//Lisäsi pari hymiötä.

Vierailija

Kirjoitinkin tämän jo nettisivujen tauko topickiin, mutta kirjoitan sen tännekkin. Eli jos kirjoittaa johonkin topicciin, joka on esim. sivulla 7 niin nyt topic ei enään nouse listan ensimmäiseksi niinkuin ennen.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Uudet netisivut

Vierailija - 22.06.09 10:43 (ID 323758)

Kirjoitinkin tämän jo nettisivujen tauko topickiin, mutta kirjoitan sen tännekkin. Eli jos kirjoittaa johonkin topicciin, joka on esim. sivulla 7 niin nyt topic ei enään nouse listan ensimmäiseksi niinkuin ennen.

Ei niin. Se menee listan viimeiseksi.

Vierailija

Lainaus:
Re: Uudet netisivut

Vierailija - 21.06.09 08:19 (ID 323720)

Mitä minä nyt olen huomannut niin...

-Muokkaus-toiminto

-Linkit ( www.akuankka.fi )

-Uusi hymiö: :Z

-Uusia profiilikuvia

-Akupedia-foorumiosio takaisin

-Uusittu etusivu

-Sivujenvaihto uusittu huonommaksi

-Hakukone toimii

-Topicceja laitettu lukkoon

Unohtuikohan nyt taas jotain? No, tiedä häntä. :)

Tämä vaatii tottumusta en päässyt tänne lainkaan annetulla salasanalla, sain sitten uuden, uusi hymiökin on hauska mutta tämä kirjoittaminen on outoa ei näe oikein mitään..lukkoja tuolla on näkyny jossain mutta muuten karvalakki mallia..ehkä se tästä edistyy. :Z

Keskustelut on mennyt oudoiksi hirmu vanhoja pinnalla ja missä ne kaikki uudemmat on..

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kirjasto ja Akupediakin näyttävät nyt jo toimivan, vaikka ei vielä aivan valmiita olekaan. Paljon kuitenkin tuli sellaisia uudistuksia, joita me käyttäjät tänne toivoimmekin.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kirjastokin näyttää nyt jo toimivan, vaikka ei vielä aivan valmis olekaan. Paljon kuitenkin tuli sellaisia uudituksia, joita me käyttäjät tänne toivoimmekin.

Vierailija

Niin ehkä tämä etenee..tervehdys vain djlordi, mitenkäs kesä on edenny? Tätä kai pitää pohtia offissa, mutta btw ei meinaa tottua tähän systeemiin en ole vielä selaillut muita osioitakaan telkkaris taitaa olla samat jutut vaikka voisi tulla hollantilaisistakin.

Vierailija

En ole päässut tän remontin aikana kovin hyvin kirjautuun sisään ja uusi salasana joka tuli sähkö-postiin on ihan mahdoton muistaa pitää kattoo jokakerta salasana sähköpostista. Mutta kai nämä nettisivut alkavat toimia remontin jälkeen.

Vierailija

Lainaus:
Re: Uudet netisivut

Vierailija - 24.06.09 08:14 (ID 324303)

No totaa ku tää on niiku vähä niiku parantunu niiku.

Hienoa. Ettei olisi pelkkää spämmiä voisit kirjoittaakin jotain. :@

Vierailija

Etusivu on tosiaan hieno. Ne uudet kuvatkin galeriassa ovat hienoja. Huonopuoli oli kun muutama päivä sitten pelit ei ainakaan mulla tomineet.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat