Montako Aku Ankka Kova Kantista Kirjaa Teillä On?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mulla On Seitsemän

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Minulla on n. 125, uskokaa tai älkää. Mulle ei ole niin väliä vaikka ette uskoisi mutta minulla on vain niin paljon kun sain veljeltäni lähes sata.

Akuhullu-97
Seuraa 
Liittynyt23.6.2009

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: irjaa Teillä On?

A.N.K.K.A - 13.08.09 08:23 (ID 333595) Minulla on n. 125, uskokaa tai älkää.
Uskon hyvinkin, kun itsellänikin on todella paljon kovakantisia.

Minkä ihmeen takia otsikossa täytyy olla jokainen erillinen sana isolla alkukirjaimella? Ja Kovakantinen on yhdyssana...

Lähiaikoina olen ostanut todella paljon lisää kovakantisia, tänä vuonna 60 ainakin varmaan on niitä tullut lisää, jos oikein muistan... Suomenkielistenkin kovakantisten lisäksi minulla on kaksi saksalaista, ja yksi Yhdysvaltalainen kovakantis-julkaisu. Ja vielä aika harvinainen.

Juups, tulipahan laskettua, 155 kovakantista on tällä hetkellä. On ne kyllä maksanutkin, mutta oivia keräilykohteia ja mahtavaa luettavaa kyllä ovat.

-Akuhullu

EDIT:

Lainaus:
Kanerva kirjoitti: Nimestäsi päätellen voin hyvinkin uskoa, että sinulla on Aku ankkaan liittyviä kirjoja äärettömyyksiin.
Kiitoksia... =)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: irjaa Teillä On?

Akuhullu-97 - 13.08.09 09:28 (ID 333603)

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: irjaa Teillä On?

A.N.K.K.A - 13.08.09 08:23 (ID 333595) Minulla on n. 125, uskokaa tai älkää.
Uskon hyvinkin, kun itsellänikin on todella paljon kovakantisia.

Minkä ihmeen takia otsikossa täytyy olla jokainen erillinen sana isolla alkukirjaimella? Ja Kovakantinen on yhdyssana...

Lähiaikoina olen ostanut todella paljon lisää kovakantisia, tänä vuonna 60 ainakin varmaan on niitä tullut lisää, jos oikein muistan... Suomenkielistenkin kovakantisten lisäksi minulla on kaksi saksalaista, ja yksi Yhdysvaltalainen kovakantis-julkaisu. Ja vielä aika harvinainen.

Juups, tulipahan laskettua, 155 kovakantista on tällä hetkellä. On ne kyllä maksanutkin, mutta oivia keräilykohteia ja mahtavaa luettavaa kyllä ovat.

-Akuhullu

Nimestäsi päätellen voin hyvinkin uskoa, että sinulla on Aku ankkaan liittyviä kirjoja äärettömyyksiin. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat