KERÄILY

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuinka monta/paljon teillä on Aku Ankka lehtii,-takkareita, - exstoja,Iinestä tai Roope-Setää ?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Aku Ankka lehtiä löytyy melkeimpä kaikki vuosilta 96-09. Enemmänkin lehtiä on muttei kaikkia numeroita vanhoilta vuosilta. Taskarit on kaikki 354 kpl (kaikki eivät ole alkuperäispainoksia). Ekstroja on kaikki kolmen vuoden takaa. Iinestä minulta ei löydy ensimmäistäkään. Roope-Setiä n.110 kpl.

Vierailija

Aku Ankka- lehtiä on tuhottomasti, taskukirjoja noin 150kpl, Roope-setä- lehtiä 20kpl, kaikki Mini-Taskarit(7kpl) ja sekalaisia julkaisuja paljon. Keräilen pääasiassa vain taskareita, koska en ole mikään tuhlari

Vierailija

Lainaus:
Re: : Re: KERÄILY

nimetön#1 - 22.07.09 10:24 (ID 329114) Aku Ankka- lehtiä on tuhottomasti, taskukirjoja noin 150kpl, Roope-setä- lehtiä 20kpl, kaikki Mini-Taskarit(7kpl) ja sekalaisia julkaisuja paljon. Keräilen pääasiassa vain taskareita, koska en ole mikään tuhlari

Minä, Mr Roope Ankka, olen keskustellut ennen nimellä "nimetön #1", mutta 26.7.09 vaihdoin "Mr Roope Ankka" nimimerkkiin

Vierailija

Tässä olisi mitä minulla/kodissani on:

Todella paljon lehtiä

Kaikki taskarit

Kaikki Teemat

Kaikki Mini-Taskarit

Näköispainokset vuosilta 1951-1959

Kaikki Ankalliskirjastot

Ankantekijät 1, kaksi 6 ja 10

Karmeasti albumeja kuten paljon alkuperäisiä Aku Ankan parhaat-sarjan alkupäästä.

Lisäksi minulla on yli sata muuta kovakantista kirjaa jossa seikkailee Aku ja pojat.

Tuossa on nyt ne mitä suunilleen on ja kaikkein tärkeimmät minulle.

Vierailija

vihdoinkin oikea topic joka oikeasti kuulu foorumiin! Meillä on aku ankkoja vuoden 2009 n: o: sta 9 asti. vuonna 2005 tilaus on keskeytynyt ja 2006: stakin on vain loppuosa.

Vierailija

Hyllystä löytyy:

Melkein kaikki lehdet,

Kaikki taskarit

Kaikki Mini-taskarit

Kaikki teemat

Kaikki erikoistaskarit

Näkkärit vuosilta 1951-1959 (koko -50-luku)

Aku Ankan Juhlasarjat 1-9+kotelo

Carl Barksin Joulu

Roope Ankan elämä ja teot

Ankantekijät 1, kaksi 6, 10 (Nimmarit 1 ja 10)

Kaikki Ankalliskirjastot

2 Rosan kirjaa

n. 30 ropsua, Numerot 1-15+joitain uudempia

Kaikki Roope-setien mukana tulleet lukulahjat

Volkkari Ankka (Vihdoinkin!)

Mikki Hiiren Juhlakirja

Ja 100 muuta kovakantista kirjaa missä seikkailevat Aku, Roope ja Ankanpojat

Lisäksi paljon yksittäisiä albumeita.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Näitähän keskusteluja on ollut siitä asti, kun tämä keskustelupalsta avattiin 2008 maaliskuussa... Olisi voinut vähän ottaa selvää, että onko tällainen topic jo, sillä ei ole hauskaa, että foorumi täyttyy "tuplakappaletopiceista". (:

Minä olen kerännyt jo aika kauan, ja onhan kokoelmakin kasvanut:

- Lähes kaikki Aku Ankan Taskukirjat, vain 1, 3, 4, 5, 7, 8, 9 ja 13 puuttuu. Lisäksi muutama taskukirja on pelkästään toisena painoksena. Kaikki erikoisnumerot, kaikki Mini-taskarit ja kaikki teemat ensimmäistä lukuun ottamatta. Myöskin kaikki jumbot löytyy.

- 129 Aku Ankka Ekstraa, ainoastaan kolme puuttuu. Muunmuassa numerot 1, 2 ja 3 löytyy.

- 343 Roope-setää, noin viisitoista siis puuttuu.

- Noin 2000 Aku Ankka-lehteä. Mukaan mahtuu erikoisnumeroita, esim. Reklaami-Ankka, Volkkari-Ankka, ABC-Ankka, Bernard ja Bianca-erikoisnumero yms. Ja myöskin pari nimmaroitua lehteä.

- 171 kovakantista kirjaa, joissa on noin kahdessakymmenessä tekijöiden nimikirjoitukset ja kahdessa Rosa-kirjassa myös piirros. Ja löytyyhän sitä myöskin esimerkiksi nahkakantinen Ankantekijät 4 Marco Rotan nimmarilla. Täysiä sarjoja on Juhlasarjat, Ankantekijät, Ankalliskirjasto, Rosa-kirjat. Näköispainoksia on 1951-1957 ja 1961 osa1 - 1967.

- Albumeita löytyy minulta reilusti yli 200, olisikohan jotakin 220 kappaletta niitä.

- Erillisillä A6-pahveilla löytyy 24 nimikirjoitusta, parissa myös pikkuinen kuva mukana.

- Iines-lehtiä on 36, neljä sellaista siis puuuttuu.

- Taikaviitta2000-lehtiä puuttuu yksi kappale, numero 2/1999.

- Mikin Dekkaripokkareita on 7 kappaletta, 5, 8 ja 10 puuttuu.

Tuollainen se kokoelma tätä nykyä on. (: Lisäksi löytyy kaikenmaailman pikkujulkaisuja ja erinäisiä tavaroita.

-Akuhullu

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat