Tyylisi.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kerro tyylisi, siis en tarkoita vaatetyyliä pelkästään vaan myös esim. Miten teet asian? Miten kohtelet toisia? ja muuta semmoista..

Ja muista kertoa vaatetyylisi

Ps. Kesti aika kauan miettiä minkä keskustelun tekisin, ja tämmöistä ei varmaan ole jo.

T: Entinen aaro hanhi.

Kommentit (6)

Vierailija

Täh? Sinulla siis meni pitkän aikaa keksiä, millaisen topicin tekisit? Onko sinun siis joku pakko tehdä topicceja?

Minun tyylini kuuluu mustat verkkarit, tai farkut. Sitten suosin verkkaritakkeja, ja tavallisia lenkkareita. Lippistä harvemmin näkee, mutta silmä- tai aurinkolasitkin kuuluu tyyliini.

Kohtelen ihmisiä samoin, kuin toivon heidän kohtelevan minua.

Sami-96

Vierailija

Noh , käytän mustia/tummia pillifarkkuja ja mustaa paitaa ja mustia skeittikenkiä (arvatenkin koska olen skeittaaja) lippistä (mustaa/tummaa) ja tummia/ mustia sukkia. vaatteiden väri on saanut vaikutteita musiikkimaustani :)

hmm.. olen sarkastinen , ivaava ja humoristinen ihminen ja varmaan arvaattekin jo miten kohtelen ihmisiä xP

Vierailija

Minun vaatetyylini on muodikas, mielestäni pukeutuminen ilmaisee hieman omaa persoonallisuuttaan.

Olen humoristinen, sekä mukava ja kohtelias ihminen ainakin omasta mielestäni.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Tyylisi.

SlyCooper - 01.09.09 03:19 (ID 338116)

Tehkää nyt joku valitus tästä topicista!

Miksi? Voisit hieman perustella. Tyyliin liittyvät topicit ovat ihan normaaleja ja hyviä, en ymmärrä, mikä tässä nyt mättää. Mun pitää varoa, etten kirjoita mitään romaania:'D

Musamakuni vaikuttaa tyyliini eniten, olen vitosluokalta asti kuunnellut Nightwishia, ja tästä eteenpäin tyylini on mennyt yhä enemmän gootin tai metallistin suuntaan. En ole selvästi kumpaakaan, sekoittelen molemmista tyyleistä itseäni miellyttäviä elementtejä ja vaatteeni poikkeavat hieman päivästä riippuen. Musta on pääväri, johon yhdistän joko violettia, punaista tai valkoista - tai en mitään.

Vaikea sanoa, millaisia vaatteita käytän.. Esimerkiksi paitapuseroita, hameita, bootcut-mallisia housuja ja kaikenlaisia ylimääräisiä härpäkkeitä kuten koruja, niitti-/piikkivöitä ja -rannekkeita, joskus ketjujakin. En missään nimessä pukeudu vaaleanpunaiseen, ruskeaan, pillifarkkuihin, ballerinoihin, leggingseihin (kuvotus), toppeihin... Näitähän riittää: D

Pakko vielä mainita, että olen ehdottomasti kenkien ystävä. Olen totaalisen rakastunut tietynlaisiin korkeakorkoisiin kenkiin ja erityisesti saappaisiin. Suunnittelen koko ajan uusien kenkien ostoa.

//Luonnepuoli unohtui kokonaan. Oon aika hiljainen, ellen nyt kavereiden kanssa heitä jotain läppää tms., enkä ole mikään minäminäminä-tyyppi, joka haluaa olla koko ajan esillä. Seurailen mieluummin vähän sivussa, olen tarkkailija: P

Vierailija

Syystä tai toisesta (;D?) eksyn kauhean harvoin näihin itseanalysointi- triideihin, nyt ei oletettavasti vissiin enää voi perääntyä.. ;p

Ulkoinen tyyli on sellainen perussiisti ja istuva, musamaun puolesta en itseäni mihinkään tiettyyn ryhmään ole koskaan osannut heittää. Rennon tavismainen omin sanoin kuvailtuna, I guess. Farkut (ei mitään ääripäitä näissäkään, pillit ja 12 kokoa liian leveät jätän kauppaan), colleget ja hupparit täyttävät vaatekaapin varmaan 80% - kauluspaitoja taitaa esmes olla kaksi +_0 Väreissä suosin tummempia sävyjä, T-paidat nyt ovat vähän mitä sattuu.

Perusluonne on suht ujo, uusien ihmisten kanssa juttua saa aluksi kyllä aina vähän hakea. Tutustumisen jälkeen tilanneläppää ja sarkasmia pulppuaa joskus ehkä liikaakin.

E: Njääh, vähän tyngäksi jäi. Oeh voeh ;o

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat