PULISTAAN

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

PULIPULIPULIPULIPULIPULIPULIPULIPULUULLULUPULIPULUSNJKAFN

Kommentit (13)

Vierailija

Entinen aaro hanhi, alappa miettiä käytöstäsi. Olet tehnyt jo ainakin 3 täysin turhaa keskustelua. Ja monet viestisi ovat olleet asiattomia esimerkkinä keskustelusi MINÄ OLEN SUPERMIES, SUPER ja tämä.

Vierailija

Niinpä!!! Saisit miettii käytöstäs!!! :@ Oot pelkkä häirikkö,joka vaan "haukkuu" muita ja kirjottaa turhii viestei!! :@

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: PULISTAAN

Vierailija - 23.06.09 08:24 (ID 323918)
Lainaus:
Re: Re: PULISTAAN Vierailija - 19.06.09 03:25 (ID 323104) Ja ape, tuo ei ole entinen aaro hanhi vaan Trulli. :@-->:]:[:Z____:)
Mikä on Trulli

Trulleiksi nimitetään sivujen häirikköjä.

Vierailija

Mäkin olen sitä mieltä että tää on niin turha keskustelu kuin voi ikinä olla!!! Teit juuri OLEN PARAS keskustelun ja siellä kin sait vain moitteita joten lopeta ajoissa!!!

Vierailija

Käyttäydyt ku joku 5vee ipana joka ei osaa kirjottaa.Varmaa ootki joku 5-vuotias.Oon ilmottanu jo kahesta keskustelusta minkä sä oot tehny (eli tällasista TURHISTA KESKUSTELUISTA);ylläpidolle..toivottavasti ne laittaa sut jäähylle... :[

Vierailija

nipsu4 käy kattomassa akuankan nettisivut osiota selaa niitä niin tule vastaan ÄLÄ KYSY ENÄÄ MITEN TEHDÄÄN HYMIÖITÄ TAI SAAT MINUT PERÄÄSI älä välitä otsikosta mutta siellä on hyvät ohjneet.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PULISTAAN

emppuT - 16.08.09 11:20 (ID 334384)

nipsu4 käy kattomassa akuankan nettisivut osiota selaa niitä niin tule vastaan ÄLÄ KYSY ENÄÄ MITEN TEHDÄÄN HYMIÖITÄ TAI SAAT MINUT PERÄÄSI älä välitä otsikosta mutta siellä on hyvät ohjneet.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/13995/ala_kysy_mit...

Siinä vielä linkki. Itse spämmitopic pitäisi kyllä saada pois päiväjärjestyksestä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat