Lopetan keräilyn? ( Must see )

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Lopetanko keräilyn? koska en ole keräillyt ankka-julkaisuja, me lopetetaan tilaaminenkin kun lasku tulee! Taidan lopettaakkin keräilyn, mutta mietin vienkö ankka-julkaisut divariin vai en.. Hmmh.. en lehtiä varmaan.

Kommentit (10)

Vierailija

Minä voin kertoa. Tunnuksillasi kirjautui trulli tänne eilen. Hän teki turhia keskusteluja joissa haukuttiin kaikkia ja hän ylisti itseään. Ja muuten säilytä ihmeessä Aku Ankkasi, sillä mukavaa luettavaa mm. syönnin yhteydessä :).

Vierailija

Okei, mutta tarkoitatko vain lehtiä? en lehtiä vie, mutta voin muita ankka-julkaisuja viedä, koska iskä sano että on 200 eurolla rumpusetti ja siihen säästän, ja jotain 70 tai 80 euroo enää pitäs saada.

Vierailija

En tiedä näistä muista mieti itse minä kannatan että viet osan mutta jätät osan lukemiseksi. Mutta päätä itse.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lopetan keräilyn? ( Must see )

Vierailija - 20.06.09 12:07 (ID 323313)

En tiedä näistä muista mieti itse minä kannatan että viet osan mutta jätät osan lukemiseksi. Mutta päätä itse.

Itekki ajattelin tota, joo taidan tehä silleen. Mut en vie mun ankantekijät kirjaa jossa on kaks nimmaria!

Vierailija

Älä nyt kaikkea heitä hukkaan! Akkarit ovat mainiota lukemista. Kehotan säästämään ainakin taskareita pari, jos sinulla on niitä. Ja Aku Ankkoja. Mutta joo, tämähän on oma päätöksesi :D

Vai että trulli hänen tunnuksillaan? Huomasin, arvon herra trulli oli tehnyt hienoja "JEE IHANAA SUOMI on maa EUROOPASSA kakkakaa!" - aiheita. :$

Vierailija

En ny kaikkea pois heitä.. lehtiä jos vien, sitten vien muutaman (enintään varmaan 15 ku hirveesti on)

en vie arvokkaita kyllä! enkä varmana synttärilahjaks saatuja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat