onko teille sattunut jotain aivan kauheeta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mulle on. olin kerran kahestaan tallilla kaverini kanssa. sitten kun olimme tallissa ja hevoset laitumella niin ruunat olivat tunkeneet itsensä sähköaitojen läpi tammojen puolelle! sitten meidän piti mennä sinne vauhkoontuneiden hevosten väliin ja ottaa kiinni. vein tallin isoimman hevosen karsinaan ja se oli ihan vauhkona. kun sain siltä riimun pois see potkaisi mua polveen ja silloin kaaduin karsinan oven eteen ja hevonen tuli melkein päälleni ennenkuin sain oven potkaistua kiinni. olisin kuollut jos 600kg painava polle olisi ravannut päältäni! ei tullut mitään hevospelkoa. hepat rauhottu ku saatiin ne erilleen jne. oli kauheeta!!!

Kommentit (4)

Hui kauhistus! Hyvä ettei se hevonen jyrännyt sinun päältä.

Minulle on käynyt niin, että olen joutunut 4 vuotiaasta asti käymään sairaalassa tutkimuksissa ja välillä jopa leikkauksissa erään kasvaimen vuoksi. Olin juuri viime vuoden lopulla isossa leikkauksessa joka kesti lääkäreiden mukaan 12 tuntia!! (Ei kiva)

Vierailija

Eilen juoksin metäs niin lensin turvalleni mahalleni. Jos siinä mihin lensin ois ollu joku juurakko ois saattanu mennä mahasta läpi :o :S

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat