Katsohan ankkaprofiiliasi!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minulla oli muka yli 300 mitalia (Eihän niitä ole edes 20)ja muutenkin kaikkee outoo!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Noi on seikkoi joita Ylläpito ei oo vielä hoitanut.

Sitten yks juttu oon vuoden nuorempi. :)

+ Mitalien kohdalla tämmöstä:

Mitalit: artist_quiz - 337

breakout - 15025

name_gen - 1

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Ihan rauhassa vaan kaikki! Muistakaa, että NETTISIVUJEN UUDISTUSTOIMET EIVÄT OLE VIELÄ VALMIITA!

Senhän näkee jo siitä, että todellakin näitä puutoksia löytyy vaikka kuinka ja toisekseen siitä, että kyllä sieltä tulisi ilmoitusta asiasta ylläpidon suunnalta.

Mitalit tullaan takuulla korjaamaan ja nekin muuttunevat jotenkin, kun kerran ne eivät nyt toimi kunnolla. Ja uskoisin silti, että viestimäärät tulevat näkyviin taas, kunhan uudistukset saadaan valmiiksi.

Vierailija

Jeap, sivut ovat vielä remontin alla eli sivuilla saatta olla vielä jotain outouksia kuten ne mitallit. Viestimäärätkään eivät näy ja ihan itse toivoisinkin, että eivät tulisi näkymäänkään, mutta katsotaan mitä tässä tapahtuu. Mukavia muutoksia on ihan yleisesti tullut sivuille tämän huollon aikana.

Vierailija

Minullakin näkyy, että olisi 317 mitalia, mutta ei tietenkään ole. Se johtuu siitä, että sivujen uudistus on vielä vähän kesken. Uskon kyllä, että nämä ongelmat korjataan myös, sitten kun kaikki on valmista.

Vierailija

Älkääs hätäilkö , kyllä tämä tästä , nettisivujen remppa on vieläkin käytössä joten osa tiedoista on puutteellisia ja/tai eivät vielä näy tai eivät toimi. Istukaa mättäälle ja vartokaa. Hyvää kannattaa odottaa :) niinhän sitä sanotaan.

Uskoisin , että koska osa nettisivuista puuttuu vieläkin , tulee siitä osiosta edellistäkin näyttävämpi ja toimivampi.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin juuri, odottakaa ihan rauhassa. Ei ylläpito enää kesälomilla ole, se on huomattu. Kyllä (kait) he kovasti töitä paiskivat. Toivotaan kuitenkin, ettei sivuston remppaus (=remontointi!) mene ihan jouluun tms asti.

Kaikki sivuston puutteet kyllä korjaantuvat ajan myötä.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mulla ei näytä olevan yhtäkään mitalia. Kumma juttu, ennen uudistuksia niitä vielä oli. :@ Ja mitä tuolla Sudenpentuarvonimelläkin tekee kun sitä ei saa tallennettuakaan? :[

Ikäkin on väärin, en mä enää ole 23v vaan vuoden vanhempi. Sen voisi kyllä päivittää vuoden välein. Tuntuu kuin olis Peter Pan.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat