Aku sivujen kauppa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko turvallista ostaa täältä kaupasta jotain???

Haluisin ostaa,mut en oikein tiiä... :o

Vastatkaa!!

Kommentit (9)

Vierailija

Pöh! Tietenkin AA:n nettikaupasta on turvallista ostaa. Jos ei olisi, niin miksi olisin tilannut sieltä yhden t-paidan ja neljä kovakantista?

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyl se munkin mielestä on turvallista. Jos se ei olis turvallinen kauppa, niin toimitus saisi luultavasti valituksia ja moitteita. Itse ainakin aion jossakin välissä ostaa jotain sieltä, ainakin tuon Kolmen Caballeron paluun ja myös sen uuden Aku Ankka kirjan, mitä on mainostettu edellä mainitun kanssa.

Vierailija

Kansioita? Niin olen minäkin, mutta ei ole mitään ideaa.. Kuinka monta kpl ostit? Se tulee kalliiksi jos tilaat pelkästään yhden tai toisen! Äitin poikaystävä osti kolme kansiota AA:n nettikaupasta ja makso peräti 24€ kun lisättiin postikulu hinnasta 18.00€!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Aku sivujen kauppa

AkutykkääIineksestä - 26.10.09 04:18 (ID 368473) Kansioita? Niin olen minäkin, mutta ei ole mitään ideaa.. Kuinka monta kpl ostit? Se tulee kalliiksi jos tilaat pelkästään yhden tai toisen! Äitin poikaystävä osti kolme kansiota AA:n nettikaupasta ja makso peräti 24€ kun lisättiin postikulu hinnasta 18.00€!

Jotain 6 kpl.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat