Dragon lords - lohikäärmeherrojen valtakunta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Giorgio Cavazzanon piirtämä Aku-sarjakuva (juonta en kerro, jos joku ei ole vielä lukenut). Oletteko lukeneet? Mitä piditte? Eli keskustelua kyseisestä kirjasta. Minunmielestäni ihan hyvä kirja (en ole vielä lukenut)

Nixu

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Todella hyvä kirja!!! Oon lainannu kirjastosta kaks kertaa. Paras kirja Cavazzanolta mitä nyt tullee tällä hetkellä mieleen.

Vierailija

Mahtavaa fantasia-akua, ja vielä mestaripiirtäjän kädestä. Kerta kaikkiaan mahtava ankka-saaga. Itselläni on tuo kirja, ostin sen melkein heti kun tuli ekan kerran myyntiin, noin 2-3 vuotta sitten. (siitähän on tehty uusintapainos nyt lähiaikoina, vai?)

Vierailija

Tosi hyvä kirja koska siinä on kova seikkailu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Oon lukenut sen kerran ja olihan se ihan hyvä. Mutta mielestäni siinä oli vaan liian lyhyeet kappaleet ja siitä seuras se että niitä oli tosi monta. Mutta koko kirja oli kokonaisuudessa mielestäni erittäin hyvä, eikä pelkästään Cavazzanon ansoista vaan myös upean käsikirjotuksen ansoista.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Hauska ja omalaatuinen kirja, hienosti tehty tarina ja hyvät piirrokset. Todella kelpoista luettavaa, kerrankin on uskallettu tehdä hieman erilainen tarinasarja. Hyvä. :D

Vierailija

Lainaus:
Dragon lords-lohikäärmherrojen valtakunta.

Sahab - 13.10.09 11:17 (ID 357968)

Ihan ok. Haittas tosi paljon et siinä oli tosi surkee piirtäjä.:@

No kuka sitten on hyvä? Olet aina kaikkea vastaan, ikuna et vastaa myönteisesti mihinkään viestiin. Aina kun luen keskusteluja, ja joku viestisi sattuu kohdalle, niin aina! Aina siinä vaan tyyliin "se oli ihan surkee" "ihan huono" "roskaa" tyyliin noin. Mutta Sahab, vaikka kirjoitinkin nyt varmasti mielestäsi loukkaavaa tekstiä, koeta tästä lähin vaikka kirjoittaa, jos et pidä jostain, niin esim "ei ollut minun makuuni" tai "no, parempiakin on nähty". Jookosta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat