Roope-setä säästölippaat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei!

Eilen tuli kierreltyä Hietaniemen kirpputuria, ja tein pari löytöä. Toinen niistä oli huippukuntoinen Roope- säästölipas, jonka sain tinkimällä 9 eurolla.

Silmälasit ja keppi ovat tiukasti kiinn Roopessa, ja pohjaa ei olla rikottu kuten melko monille on tehty. Myöskin rahantyöntöauko kaikki "hampaat" ovat ehjiä. (Toivottavasti tajusittemitä ovat ne "hampaat". Ne estävät rahan ottamisen ulos reiän kautta.)

Kysyisinkin, että onko teillä näitä säästölippaita, ja mihin hintaan saitte ja minkä kuntoisena.

Kirjoittamisen iloa. :)

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Minulla on se. Se on ollut suvussamme jo aika kauan, joten en tiedä kuinka paljon se maksoi, tai mistä se on saatu.

Vierailija

On toki, kaksin kappalein. Huippukuntoisia, ostettu aikapäiviä sitten. En tiedä paljon niistä on maksettu, mutta varmaan ne on ostettu sillon kun ne tuli, ja uskon että ei paljoa maksanut.

MagicalDuck

Vierailija

minulla on kaikki kolme eri väristä ja kaiken lisäksi huippu kunnossa.sininen on ollu mulla jo vaikka kuin kauan ja punasen ja vihreen sain melko vasta mun tädiltä ilmaseksi.

Vierailija

minulla se oli ilmainen minulla on sekä sininen että punainen roope setä mutta en pane niihin rahaa koska ensaa lukkoa auki . ohjeet eivät tullut mutta tänään

mä meen pankkiin ja pyydän sen laskujeni mukaan kaiken lisäksi minun pitäisi saada kympin hyvitys mutta kun korkoa tulee kolmisen kymppiä eli saan neljä kymppiä! sitä se bisnes on, saa ilmotteeks ei myy vaan pitää itsellään saa ohjet korkoineen!

McJuoru
Seuraa 
Liittynyt22.10.2009

Mun isän vanha oli mun mummon luona mut sit mu mummo muutti ja sitte turhia tavaroita heitettiin pois joten semone roope-setä säästölipas saatto mennä mukana :/. Siellä kuitenkin sellaisen hyväkuntoisen oon nähnyt ja kaikkea vanhaa anka kamaa.

Vierailija

En omista tuollaista lipasta, mutta ihan kiva ois saada ja sitten leijua sillä... jollain kavereillani on sellainen ollut... Plääh.

Vierailija

Lainaus:
Re: Roope-setä säästölippaat

Nixu - 25.06.09 11:39 (ID 324324) Minulla on se. Se on ollut suvussamme jo aika kauan, joten en tiedä kuinka paljon se maksoi, tai mistä se on saatu.

Samoin! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat