R.I.P

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oli pakko aloittaa keskustelu popin kuninkaasta Michael Jacksonista joka juuri saamani tiedon mukaan on kuollut...

Tänne keskusteluja hänestä ja häneen liittyvistä asioista!

R.I.P!

Kommentit (10)

Vierailija

Olin järkyttynyt kun kuulin asiasta.POPIN suuri kuningas on poistunut.

"Just beat it, beat it, beat it, beat it

No one wants to be defeated

Showin' how funky strong is your fight

It doesn't matter who's wrong or right "

R.I.P.

Vierailija

Kuuntelette mitä kuuntelette niin ei voi mitätöidä Jacksonin elämäntyötä. Jacko tulee olemaan legenda kuten Elviskin.

Vierailija

Itse järkytyin myös uutisesta; se tuli niin äkkiä. Hyvin puhuttu, adz, olet oikeassa. Vaikka en mikään suuri fani koskaan ollutkaan.

"cause this is thriller, thriller night

And no ones gonna save you from the beast about strike

You know its thriller, thriller night

Youre fighting for your life inside a killer, thriller tonight"

R.I.P.

Vierailija

Järkyttävää, luin sen aamulla netistä. Vaikka en pitänyt hänen musiikistaan yhtään, onhan se aika hämmentävää. Tiivistelmä minun tiedoistani:

1. Hän on kuollut.

2. Hän kuoli yöllä.

3. Hän oli kuollessaan 51-vuotias.

4. R.I.P

Pidän popista, ja tiedän, että hänen elämäntyönsä on merkittävä, yhtä suuri kun Elviksen ja ABBAn.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ABBA ei ole mitään verrattuna Michaelin suosioon. Michael Jackson on yksi kaikkien aikojen suosituimmista artisteista. Itse en mikään suuri fani kuitenkaan ole, mutta kauhea asia silti.

Vierailija

Luin tänään myös toisen uutisen jossa luki että Charlien Enkelit-tähti (Farrah Fawcett) on kuollut samassa kaupungissa kuin Jackson eli Losissa ja hänestä ei ole ollut missään lehdessä juttua! Jackson on vallannut kaikki lehdet...!

Kysymys kuuluu: Tuleekohan Jacksonin talo tuottamaan saman verran kuin toisen kuninkaan Elviksen (n.45 milj. Dollaria vuodessa[Tietojeni mukaan])? Vai käyköhän hänen haudallaan enemmän faneja kun Elviksen (n.600000 ihmistä vuodessa)?

R.I.P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat