Mihin ammattiin haluaisit??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis,mikä haluaisit olla??

Minä haluaisin ainakin olla patologi.(ruumiin avaaja) Anteeksi jos tällainen keskustelu jo on.Ei ainakaan ole sattunut tielle... :)

Sivut

Kommentit (21)

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

No, pilotti, palomies, junakuljettaja, mäkihyppääjä, siinä niitä on. Mikään minusta ei tule kun on niin huono näkö. Tai no ei oo vielö rillei mutta kylä se ihan tarpeeksi huono on. Ja vaikka harrastankin mäkihyppyä en ole hyvä siinä. Näkö on huono osittain perintötekijöiden kautta. Sitten voin saada reuman, epilepsian ja huonon kuulon. Perinnöllisiä sairaukisa nämäkin.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Nykyinen ammatti (elektroniikka-asentaja) menettelee, mutta olisihan sitä kieltämättä hienoa olla vaikkapa merikapteeni tai jopa sarjakuvapiirtäjä.;) Ja McDuck-fani, epilepsiaa tuskin enää saat ellet ole alle 10-vuotias, ju nou.

Vierailija

Tahdon vaatesuunnittelijaksi.

Olen hyvä piirtämään, ja minulla on lahjoja kyseiselle alalle. Ompelu on vielä hakusessa, mutta yllä sekin saadaan vielä kuntoon. Rakastan kaikkea mikä iittyy taiteeseen, ja siis ala sopisi minulle täydellisesti.

Vierailija

Haluaisin johonkin näistä;

1.opettaja (joko alakouluun tai erikoistuneena terveystietoon ja liikuntaan tai äikkään)

2.lehtitoimittaja (hesan sanomiin. Kuulisi uusimmat uutiset ekana ja työ olisi vaihtelevaa)

3.Astrologi (sääntutkija joka tutkii säätilastoja ja avaruutta)

4.sisutussuunittelija

Vierailija

Lainaus:
Re: Mihin ammattiin haluaisit??

judoka - 26.06.09 01:46 (ID 324550)

Aku Ankka piirtäjä/sarjakuvapiirtäjä. Kyllä tällainen keskustelu taitaa olla.

Niin minäkin tai joku autoihin liittyvä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Mihin ammattiin haluaisit??

judoka - 26.06.09 01:46 (ID 324550)

Aku Ankka piirtäjä/sarjakuvapiirtäjä. Kyllä tällainen keskustelu taitaa olla.

Oishan se hauskaa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat