Twilight

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ensinnäkin tässä keskustelussa puhutaan kirjasarjasta, jonka Stephenie Meyer on kirjoittanut. Kirjasarjaan kuuluu neljä osaa, ja kolme on suomennettu. neljäs ilmestyy suomeksi lokakuussa.

Okei. Jos ette olleet kuulleetkaan mitään tästä,(joka on aikas epätodennäköistä) kirjoittakaa hakukenttään Twilight, ja valitkaa kieleksi suomi. Jopas taisi selventyä?

Toiseksi, täällä keskustellaan sekä kirjoista, että elokuvista. Oma mielipiteeni on, että kirjat ovat parempia. Elokuva muistutti liikaa potter-elokuvia.

Kolmanneksi, jos aihe ei kiinnosta, ei tarvitse tulla pilaamaan toisten keskustelua aiheesta. Se on vissi se.

Enjoy! :)

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Eipä ole tietoakaan. Olen kyllä kuullut ja katsonut Wikipediasta, mutta en vaan saa selville mitä erikoista moisessa oikein on?

Kaikki vain hehkuttavat Twilightia, enkä tajua mitään.

Vierailija

Olen lukenut ja tykkään ihan sikana kirjoista! Leffoja en ole nähnyt, mutta kirjoja rakastan. Lempihahmojani ovat Emmet, Bella, Rosalie, Alice ja Renesmee. Jacobista en tykkää tippaakaan. Se on jotenkin... tyhmä:D

Omistan kaikki neljä kirjaa ja Houkutuksen myös pokkarina. Olen lukenut Houkutuksen n. 15 kertaa ja muut noin 6- 7 kertaa. Aivan älyttömän hyviä kirjoja.

Esmekin on ihana mutta ei kuulu kaikkein parhaimpiin tyypeihin, ainakaan minun listallani.

Parhaita kohtia ovat mm.; kun Bella saa Edwardilla varmistuksen että tämä on vampyyri, häät, kun vastasyntyneet tulevat, kuvaus Esmensaaresta, kun Alice varastaa kanariankeltaisen Porchen Italiassa, kun Bella juo vielä ihmisenä ollessaan verta ja tykkää siitä, kun Renesmee näyttää näkyjään, kun Bellasta tulee vampyyri, kun Bella ja Emmet ovat kädenvääntöä ja paljon, paljon, paljon muita kohtia.:D

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

Oon lukenu Houkutuksen ja Uusikuu sivulla 55. : DD

Edward ja Bella, mun lempihahmot, niin mielenkiintoinen kirjasarja ja TODELLA hyvä. ?

Vierailija

Ihana saaga.

Harmi vain, että seuraavan elokuvan ensimmäisen osan ilmestymistä saa odotella yli vuoden - ensi marraskuuhun ja viimeistä osaa lähes kaksi vuotta. Olette varmaan nähneet uusimman leffan? (=

Se on kyllä aika kidutusta, kun Aamunkoi jaetaan kahteen osaan. ._.

Vierailija

olen lukenut kaikki osat ja tykkään eniten uudestakuusta.ärsyttää kun kaikki hehkuttaa jotain Edwardia,nio mielipiteensä kullakin.itse pidän eniten ihmissusista jacobista ja vampyyreistä(jos on pakko valita)emmetistä tai Jasperista.Edwardista en tykkää yhtään!se on jotankin.....ääliö.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Twilightia en ole ikinä seurannut enkä tule kyllä koskaan seuraamaan tai lukemaan. Ei vain ole jostain syystä minun juttuni tämä sarja.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/13002/twilight

Tuolla jatketaan tätä keskustelua, kun se oli aiemmin pystyssä ja on ehkä hieman enemmän menestynytkin.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

vaikka sanoit että ei tarvitse tulla pilaamaan toisten keskustelua niin haluan vain sanoa sanottavani.

Mielestäni Twilight on elokuvasarja joka on tarkoitettu pääasiassa vinkuvilla teini-ja pikkutytöille.Luokallani kaikki tytöt on koko aja vaa et:ooh se edward on niin ihana voi ihq ja mielestäni tuo on ärsyttävää koska edward näyttää IHAN joltakin juopolta.Sen lisäksi hikipediassa lukee(vaikka en ole yhtään twilightiä nähnytkään mut trailereit oon)että Bella on niin mielenkiinnoton ja outo hahmo että tekijät halusivat että kuka vaan pikkutyttö voi ajatella olevansa bellan tilalla:D:D

-AF98-

Vierailija

Nauran Twilightille.

Miks kaikki lässyttää, et Edward vai mikä lie, on niiin komea, viisas jne? Mun mielestä se on ihan hirveen näköinen! Sillä on aina julisteissa ym. hirvee ilme kasvoilla ja se on muutenkin ruma -.-" Ja entäs Bella. Miks sillä täytyy olla joka julisteessa suu auki?! D:

Yäk.

~ Libel. Aina paikan päällä.

// 11.12 : "Siis Edward on niin söde!! Haluun sen kaa naimisiin!! ?"

Kaikki aivopeseytyy tuollaisiksi.

Vierailija

Lainaus:
Re: Twilight

Libel-97 - 04.10.10 03:28 (ID 638526)

Nauran Twilightille.

Miks kaikki lässyttää, et Edward vai mikä lie, on niiin komea, viisas jne? Mun mielestä se on ihan hirveen näköinen! Sillä on aina julisteissa ym. hirvee ilme kasvoilla ja se on muutenkin ruma -.-"

Yäk.

~ Libel. Aina paikan päällä.

Näköjään sentään edes yksi ihminen on samaa mieltä kuin minä:D

-AF98-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat