Sano mielipiteesi: Harry potter ja/tai Star Wars

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, nyt vain kertomaan mielipiteitään :D

Minun mielestäni molemmat on tosi hyviä.

Kommentit (9)

Vierailija

Pidän ehdottoman enemmän Star Warsista. Gerorge Lucas on luonut aivan oman maailmansa. Australiassa toimii jopa Jedien oppeihin pohjautunut uskonnollinen lahko! Sitäpaitsi Star Warsin juoni on satumaisempi kuin Harry Potterin. Tietyllä tasolla Star Wars on jopa koskettava. Varsinkin kohtaus, jossa Luke riisui Darth vaderin naamion, sekä kohtaus, jossa Obi-Wan kukistaa Anakinin ja jättää hänet makaamaan Mustafarin tuliselle rannalle.

Lisäksi olin purskahtaa itkuun luettuani Matthew Stowerin kirjan Sithin kosto. Tässä pieni pätkä:

Yrität kurottaa kohti varjoa, joka on tuhonnut sinut. Mutta lopulta et pysty. Etkä haluakaan sillä varjo ymmärtää sinua ja ottaa sinut huomaansa. Ja sydämesi pätsissä korvennut omassa liekissäsi.

Tältä tuntuu olla Anakin Skywalker. Ikuisesti.

En tiedä menikö oikein. Kirjoitin omasta muististani.

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No ehdottomasti Star Wars, varsinkin ne vanhat, koska niissä on vanha kunnon Mark Hamil ja Harrison Ford. Lisäksi ne ovat kiinnostavampia kuin uudemmat, ja vanhoihin liittyy vaan niin paljon nostalgiaa. Mutta ei se Pimeän uhkakaan huono ollut, ihan katsottava.

Vierailija

Luin Potterit ennen Star Warsseja. Mielipiteeni:

Potterit ovat oikein hyviä. J.K Rowling on tehnyt oikein hyvän sarjan...

...Mutta elokuvat:Olen kuullut että uusin Potter-leffa on vain hiiviskelyä pimeissä portaissa...

Star Wars on jotain upeata! Lucasin elämäntyö on vaikuttanut miljooniin ihmisiin ympäri maailmaa, vanhat Star Warsit muistetaan...

...Star Wars on myös aika koskettava.

Itse haluaisin olla Jedi, vain Sithin Kosto on muutenkin lukematta. Anakinin tarina on upea!

Hän kääntyi pimeälle puolelle mutta viimeisenä tekonaan toteutti kohtalonsa, tuhosi pimeyden. Kääntyi pimeälle puolelle vain kunnianhimonsa takia. Star Wars on parempi. Se on jotain hienoa.

Kunnianosoitus George Lucasille!

Vierailija

Noh noh... Mites asian muotoilisi, ettette järkyttyisi? :O

En ole koskaan nähnyt Star Warseja, enkä ole kyllä niistä kiinnostunutkaan. Ei potterkaan mikään paras ole, mukiinmenevä.

Vierailija

Star wars jyrää 100-0. En jaksa pidempiä alkaa kirjoittelemaan, kun muut ovat jo star wasia täällä ylistäneet.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat