mit mieltä uusista sivuista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

no on nää kyllä aika kivat mut jotkut asiat ei silti parantunut vaan melkein huonennivat esim.galleria siinä ei voi enää arvostella ja oma profiili niinku mä haluaisin näähdä mun mitallit!mut mistä!!?????!niinku haloo!!!

Kommentit (11)

Vierailija

tää kyllä vähän tietysti parani mut pelit pysyvät samana.miks niitä ei uuditettu?

ja profiilli se on kyllä omituinen niinkuin myös galleria huononnoni sillä siellä ei voi arvostella enää minkä takia?jos te pystytte arvostelemaan töitä niin kerrotteko miteen?

Vierailija

teeeen tätä koska en halua että tämä kaatuu tämä keskustelu sillä mä on tätä mieltä ja toivon että ootte samaa mietä!!

Vierailija

olisitteko samaa mieltä ja ker toisitte mitä noi Re: jutut ovat??mä aneleeeeennennnn teitää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Tässä keskustelussa on nyt yksitoista viestiä,joista peräti yhdeksän on keskustelun aloittajalta.

Olen samaa mieltä kanssasi Roope Ankka12 tämä on aika pelottavaa....

käyttäjä-597
Seuraa 
Liittynyt9.9.2009

mitä ihmettä kiiacat? tiedätkö että ei saisi tuplapostata? kuten kaksi jo sanoivat onhan tämä aika outo topic. (ei pahalla) olisit voinut kysyä tätä jossain muitten topiccien yhteydessä. en haasta riitaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat