Poltatteko tupakkaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Poltan 20-30 sätkää päivässä ja olen 9-v.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Tän keskustelun laatija on taas joku leija mikä koittaa esittää että "mä poltan tupakkaa"...(huoh) ite en koskaan polttais! ;----0

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Edelleenkö ollaan sitä mieltä, että tupakoiminen on jotenkin siistiä: / Surullista. Jos oma terveys ei kiinnosta, kannattaa miettiä tupakoinnin seurauksia muille ja maapallolle. Esim. tupakoinnin kuivaamiseen hakataan sademetsien puita (uhanalaisten lajien väheneminen, ilmastomuutos..) ja kehitysmaissa lapset pistetään tupakkapelloille töihin, joka aiheuttaa heille sairauksia. Vain siksi, että länsimaalaiset saavat pössytellä..

Aloittajaa nyt en viitsi edes kommentoida, mutta jokainen pohtikoon avauksen tarpeellisuutta ja totuudenmukaisuutta.

Vierailija

En halua kuolla jo kolmekypppisenä,enkä halua pilata terveitä keuhkojani,eli EN polta,en maksustakaan,ihan sama kuin laittais vaan rahaa palamaan!Älytöntä!Ei tämmöisiä aiheita Aku Ankan sivuille.Ei edes pulinoihin,kiitos.

Vierailija

Lainaus:
Re: Poltatteko tupakkaa?

_wonderlust_ - 16.08.09 11:33 (ID 334394) Edelleenkö ollaan sitä mieltä, että tupakoiminen on jotenkin siistiä: / Surullista. Jos oma terveys ei kiinnosta, kannattaa miettiä tupakoinnin seurauksia muille ja maapallolle. Esim. tupakoinnin kuivaamiseen hakataan sademetsien puita (uhanalaisten lajien väheneminen, ilmastomuutos..) ja kehitysmaissa lapset pistetään tupakkapelloille töihin, joka aiheuttaa heille sairauksia. Vain siksi, että länsimaalaiset saavat pössytellä.. Aloittajaa nyt en viitsi edes kommentoida, mutta jokainen pohtikoon avauksen tarpeellisuutta ja totuudenmukaisuutta.

Jep, olen samaa mieltä. Tupakanpoltossa ei ole mitään järkeä. Paitsi jos haluu sairastua, tuhota luontoa, sairastuttaa muut (siis ne jotka ovat tupakoitsijan lähellä, mutta eivät haluaisi polttaa, eli siis passiiviset tupanpolttajat) ja kuolla nuorena.

Tupakan poltto on siis niin sairasta!

En polta, en oo koittanu, enkä tuu koskaan koittamaankaan! Ja hyvä niin...

:@

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat