Lemmikkieläimet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette lemmikkieläimistä? Minä itse tykkään eläimistä tosi paljon entä te?

Kommentit (15)

Vierailija

No eläimet on kivoja mutta, käärmeet ja hämäkit on hirveitä..

Minulla on ollut oma hamsteri sen nimi oli Helmi. Se oli venäjän-kääpiö hamsteri. Hän tykkä juosta juoksu pyörässä ja tykkäsi salaatista, kurkusta ja joostosta eniten. Mutta kaikkein eniten Helmi piti aurongon kukan siemenistä...

Vierailija

Minulla on ollut oma hamsteri sen nimi oli Helmi. Se oli venäjän-kääpiö hamsteri. Hän tykkä juosta juoksu pyörässä ja tykkäsi salaatista, kurkusta ja joostosta eniten. Mutta kaikkein eniten Helmi piti aurongon kukan siemenistä...

Vierailija

Vierailija

Mää tykkään niistä. Mutta se on harmillista kun oma lemmikki kuolee. Meillä oli kerran koira nimeltä Maxi. Se oli sekarotunen. Siinä oli Lassiee(Tarkemmin sanottuna Collie) Ja Saksanpaimenkoiraa. Se kuoli kun olin 6. Tulin kerran päiväkodista ja en nähny pihalla Maxia. Ihmettelin missä se oli. Kysyin iskältä ja se sano että Maxi on Kuollu. No, onneks me hankitaan

keväällä Suomenpystykorva.

Vierailija

Kiva spämmi Miley123.. Joo, mutta mulla on kotona yksi koira jonka nimi on Luka :) Se on 4v vanha, sillä on eriväriset silmät ja sillä ei ole häntää, vain pienen pieni töpö!

Sen lempinimet ovat Luksu, Röhis ja Röhö-Possu :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat