Miksei kukaan vastaa koskaan keskusteluihini??

Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Otsikko kertoo kaiken. Minä haluaisin tietää miksi kukaan ei vastaa minun keskusteluihini? Olen tehnyt yli 20 keskustelua ja vain kahteen on vastattu!?

Joten haluaisin tietää!

Kommentit (12)

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Ja jos olen tehnyt Turhia topicceja tai haukkunut toisia käyttäjiä se ei ole minun syyni, joku on voinut käyttää minun Ankkaprofiiliani.

Varmaan tähänkään keskusteluuni ei kukaan vastaa.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Rippuu minkälaisia keskusteluita olet tehnyt..

Itse eharvoin katson, kuka keskustelun on tehnyt. Jos näen kiinnostavan keskustelun, niin yleensä sinne kirjoitan.

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Minähän tein kerran Simpson-keskustelun , mutta myöhemmin joku toinen taisi tehdä samanlaisen ja siihen vastattiin ainakin kymmenen kertaa enemmän.

En todellakaan älyä!? (Vai onko kyse viestimäärästäni?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Miksei kukaan vastaa koskaan keskusteluihini??

djlordi - 04.07.09 07:18 (ID 325966) Rippuu minkälaisia keskusteluita olet tehnyt.. Itse eharvoin katson, kuka keskustelun on tehnyt. Jos näen kiinnostavan keskustelun, niin yleensä sinne kirjoitan.

Jepulis!

Vierailija

Lainaus:

djlordi - 04.07.09 07:18 (ID 325966) Rippuu minkälaisia keskusteluita olet tehnyt.. Itse eharvoin katson, kuka keskustelun on tehnyt. Jos näen kiinnostavan keskustelun, niin yleensä sinne kirjoitan.

Niinpä!

Vierailija

Riippuu topiciesi laadusta. Ei kukaan halua vastata niihin jos ne on tylsiä, jne. Eli, jos olet tehnyt Simpsonit-topicin, ja joku toinen on tehnyt myös. Ja siihen toiseen Simpsonit-topiciin on vastattu ainoastaan siksi, että jotkut eivät ole huomenneet sitä, tai sitten siinä ei ollut tarpeeksi hyvä aloitusviesti. Eli mieti sitä.

?Cuttari? kuittaa.

Vierailija

Lainaus:

djlordi - 04.07.09 07:18 (ID 325966)

Rippuu minkälaisia keskusteluita olet tehnyt..

Itse eharvoin katson, kuka keskustelun on tehnyt. Jos näen kiinnostavan keskustelun, niin yleensä sinne kirjoitan.

Näin on. (ainoa poikkeus on, että katon yleensä kuka sen on kirjoittanut) Katon vaan kiinnostavimmat topicit. :)

Vierailija

Tuskimpa kukaan kukaan justiinsa sinun tekemiä topiceita kaikkoa vaan ne ei ole olleet kiinnostavia tai sitten et itse ole vain huomannut, että niihin on vastattu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat