sinustako ankka piirtäjä? osaatko piirtää hyvin ankkoja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tällä palstalla kerrotaan itse omasta mielestään kuinka hyvin osaa piirtää ankkoja ,ja haluaisiko tulla isona ankka piirtäjäksi. Itse olen ainakin ihan hyvä piirtämään ankkoja, ja jotkut sanovat, että olen luokkamme paras ankka piirtäjä. Eli roohkeesti vaa puhumaan!

Kommentit (10)

Vierailija

No minä en osaa ainakaa ja hei kopioitko tän eiliseltä palstalta johon vastasin ainakin niissä oli aika sama juttu mutta ei se minua haittaa eikä se ollu sanasta sanaa sama !?!

Vierailija

Lainaus:
Re: sinustako ankka piirtäjä? osaatko piirtää hyvin ankkoja?

.A.N.K.I.S.T.I. - 10.07.09 10:49 (ID 327107)

No minä en osaa ainakaa ja hei kopioitko tän eiliseltä palstalta johon vastasin ainakin niissä oli aika sama juttu mutta ei se minua haittaa eikä se ollu sanasta sanaa sama !?!

jaa-a. en tainnut edes huomata sellaista. eli siis en. onko se palsta muuten vielä käynnissä?

MeRakastammeAnkkaa
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
Re: sinustako ankka piirtäjä? osaatko piirtää hyvin ankkoja?

djduck - 11.12.09 06:47 (ID 411773)

Suoraan sanoen olen siinä kohtalaisen hyvä. Paremmin kyllä piirrän sotakuvia.

Katsokaa galleriaa, joskus.Tällä hetkellä on pelkkää trashiii, koska en ennen osannut piirtää!

Vierailija

Kyllä minä mielestäni olen hyvä piirtämään ankkoja. Pitäisi muuten lähettää piirrustus Galleriaan, kunhan nyt joku päivä jaksaisin viimeistellä sen. Sittenpä jokainen voi tehdä omat johto päätökset olenko hyvä vai huono. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat