| pelit - topic |

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

PELIT - TOPIC - by: wix-ankka

eli tämä on kuten nimestä ymmärretty niin pelit topic. täällä keskustellaan peleistä, kysymyksiä peleistä ja voi jopa arvostella pelejä sekä tehdä pelitietolilpailuja.
TURHAT SPÄMMIT, ALIARVIOINNIT, HUONO KIELENKÄYTTÖ JA EI-PELEIHIN LIITTYVÄT VIESTIT/KOMMENTIT JORPAKKOON!

ihan aluksi tässä sanon että MUISTAKAA että jos kirjoitatte jostakin pelistä niin ei ole pakko mutta toivoisin että sanoisitte mihin konsooliin kyseinen peli kuuluu. jos erästä peliä on vain yhteen konsooliin, sitä ei tarvitse kirjoittaa!

TIEDOKSI: älkää tehkö uusia topicceja peleista vaan kaikki kysymykset ja kommentit tänne kiitos. pelitietoja minusta: minulla on playstation 3, xbox. pelit joita pelaan pleikka 3mosella: MNCLA, uncharted, lego SW. lego indy, lego batman, R&CF:ToD.
pelit joita pelaan PS3 onlinena: MNCLA, lego SW. PSN level 2-85% trophyt 5silver 26bronze

terveisin wix-ankka

Sivut

Kommentit (18)

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Tällainen aihe on jo olemassa, joten en nyt mitään pitkää listaa ala uudelleen luettelemaan.

Koneita omistan PC:n lisäksi Nintendo 64, GameCube, Wii, pari Game Boy Coloria, Game Boy Advance ja Advance SP, Nintendo DS ja DS Lite sekä joskus vuosia sitten myös X360, mutta myyntiin meni.

Aktiivisimmin pelaan PC:n ohella Wiillä sekä DS Litellä. Pelejä en jaksa listata, niitä löytyy satoja, mutta tällä hetkellä koneissa eniten pyörivät Wario Land: Shake Dimension, F-Zero GX, Mario Kartit, Super Smash Brosit ja eri Mario-seikkailut. PC on myös emulaattorikäytössä, jolloin pelaan milloin minkäkin vanhan konsolin pelejä.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Sanoin että X0 on pelikoneena parempi. Ja PS3: sta (kuten muistakin konsoleista) tiedän yhtä ja toista sillä seuraan aktiivisesti pelimaailman tapahtumia.

Vierailija

Lainaus:
pelit - topic
Vaa_ri - 10.07.09 02:11 (ID 327202)
Sanoin että X0 on pelikoneena parempi. Ja PS3: sta (kuten muistakin konsoleista) tiedän yhtä ja toista sillä seuraan aktiivisesti pelimaailman tapahtumia.

pelaamine ei oo mitää ilman onlinea ja en maksais huono grafiikka xboxin online maksua
ku on mahis hyvällä grafiikkalla ilmane online!

Vierailija

Lainaus:
Re: pelit - topic

wix-ankka - 10.07.09 02:15 (ID 327204)

Lainaus:
pelit - topic

Vaa_ri - 10.07.09 02:11 (ID 327202)

pelaamine ei oo mitää ilman onlinea ja en maksais huono grafiikka xboxin online maksua

ku on mahis hyvällä grafiikkalla ilmane online!

Koittaisit kirjoittaa vähän selvemmin.

Ja boxin graafiikka ei omasta mielestäni paljoakaan eroa PS3:n graffoista. Eikä grafiikoilla ole ainakaan omasta mielestäni kovinkaan paljon väliä, vaan sillä ilmestyykö sille konsolille hyviä pelejä.

Ja turha tässä on alkaa kinaamaan, siitä kumpi on parempi. Kaikilla on omat mielipiteensä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: pelit - topic
Mac Ducky - 10.07.09 02:22 (ID 327210)
Lainaus:
Re: pelit - topic wix-ankka - 10.07.09 02:15 (ID 327204)
Lainaus:
pelit - topic Vaa_ri - 10.07.09 02:11 (ID 327202) Sanoin että X0 on pelikoneena parempi. Ja PS3: sta (kuten muistakin konsoleista) tiedän yhtä ja toista sillä seuraan aktiivisesti pelimaailman tapahtumia.
pelaamine ei oo mitää ilman onlinea ja en maksais huono grafiikka xboxin online maksua ku on mahis hyvällä grafiikkalla ilmane online!
Koittaisit kirjoittaa vähän selvemmin. Ja boxin graafiikka ei omasta mielestäni paljoakaan eroa PS3:n graffoista. Eikä grafiikoilla ole ainakaan omasta mielestäni kovinkaan paljon väliä, vaan sillä ilmestyykö sille konsolille hyviä pelejä. Ja turha tässä on alkaa kinaamaan, siitä kumpi on parempi. Kaikilla on omat mielipiteensä.

ps3 grafiikka eroaa 1 tavalla
X playstation 3 päälle
X bluray elokuva/peli
X plasma/hd tv

Vierailija

Samaisesta aiheesta on jo melkoinen lauma topicceja. Tosin ne ovat jossain viestimeren keskellä eikä sinne juuri nyt pääse sukeltamaan. ; )

Tuohon grafiikka -keskusteluun en osallistu, because en kyseisiä konsoleita omista. Eipä ole minulla kuin kolme tietsikkaa ja Wii. PC:lle minulla on Sonic Riders, Sonic Heroes, Sonic Mega Collection Plus, Sonic & Knukcles Collection, Sonic Adventure ja H. Potterit 3-5 sekä joitain muita epämääräisiä pelejä, joita ei tule koskaan pelattua. Wille: Wii Sports, Sonic Unleashed ja Sonic and the Black Knight. Sonicceja on melkoinen armeija ja lisää on ostotähtäimessä : D

Vierailija

Lainaus:
Pelit - topic
Aku Ankan taskukirja - 10.07.09 02:41 (ID 327219)
Samaisesta aiheesta on jo melkoinen lauma topicceja. Tosin ne ovat jossain viestimeren keskellä eikä sinne juuri nyt pääse sukeltamaan. ; ) Tuohon grafiikka -keskusteluun en osallistu, because en kyseisiä konsoleita omista. Eipä ole minulla kuin kolme tietsikkaa ja Wii. PC:lle minulla on Sonic Riders, Sonic Heroes, Sonic Mega Collection Plus, Sonic & Knukcles Collection, Sonic Adventure ja H. Potterit 3-5 sekä joitain muita epämääräisiä pelejä, joita ei tule koskaan pelattua. Wille: Wii Sports, Sonic Unleashed ja Sonic and the Black Knight. Sonicceja on melkoinen armeija ja lisää on ostotähtäimessä : D

wii on huono mut viime aikoina hyvä koska kun meen matkoille nii veli nyyssii mun PSP=n

(P)LAY(S)TATION (1) RULES
(P)LAY(S)TATION (2) RULES
(P)LAY(S)TATION (3) RULES
(P)LAY(S)TATION (P)ORTABLE RULES
(S)ONY RULES

Vierailija

Lainaus:
Pelit - topic

Aku Ankan taskukirja - 10.07.09 02:41 (ID 327219) Samaisesta aiheesta on jo melkoinen lauma topicceja. Tosin ne ovat jossain viestimeren keskellä eikä sinne juuri nyt pääse sukeltamaan. ; ) Tuohon grafiikka -keskusteluun en osallistu, because en kyseisiä konsoleita omista. Eipä ole minulla kuin kolme tietsikkaa ja Wii. PC:lle minulla on Sonic Riders, Sonic Heroes, Sonic Mega Collection Plus, Sonic & Knukcles Collection, Sonic Adventure ja H. Potterit 3-5 sekä joitain muita epämääräisiä pelejä, joita ei tule koskaan pelattua. Wille: Wii Sports, Sonic Unleashed ja Sonic and the Black Knight. Sonicceja on melkoinen armeija ja lisää on ostotähtäimessä : D

3 konetta Ja Wii? Meillä on yhteisenä (siis mun perheellä) 2 konetta ja pleikkari 2!

Vierailija

Minustakaaan grafiikka ei ole pahasta, jos seon arcade-peleissä hieman huonompi, nimittäin se tuo niihin vanhaa kunnon arcade -meininkiä. Mutta kuten Vaa_ri jo sanoi, niin meillä on tuo Wii ja PC kovassa pelityksessä. Uudessa NFS Nitrossa on esimerkiksi arcade-tyyliä, joka tuo siihen ajopelin tunnelmaa, sillä olen jo kyllästynyt noihin PS3:n ja Xbox360:n simulaattoreihin.

Eli näin retropelaajana sanon, että pikseligrafiikka ja arcade-meininki jyrää!!

Omasta mielestäni en hanki missään tapauksessa Playstation 3: sta sen järjettömän kalliin hinnan takia. Toki onhan siinä varusteluakin, mutta se ei oikeastaan edes ole enää pelikone. Microsoft ja Nintendo ovat toistaiseksi pysyneet järjissään.

Vierailija

Kertokaapa onko teillä mitään The Elder Scrolls-sarjaan kuuluvia pelejä? Esim. Morrowindiä tai Oblivionia. Niissähän on nyt 3d ja Arenassa ja Daggerfallsissa vaan 2D tai joku. Mutta itse menen pelaamaan nyt Morrowindiä/Bloodmoonia.

EDIT//Aika sekava viesti. XD

Vierailija

Lainaus:
range osku: Kertokaapa onko teillä mitään The Elder Scrolls-sarjaan kuuluvia pelejä? Esim. Morrowindiä tai Oblivionia. Niissähän on nyt 3d ja Arenassa ja Daggerfallsissa vaan 2D tai joku. Mutta itse menen pelaamaan nyt Morrowindiä/Bloodmoonia. EDIT//Aika sekava viesti. XD

No mulla on TES: Morrowind ja kaikki lisäosat. Olen siinä vasta 2 lvl, en ole kauheesti pelannut. Mutta se on hyvä peli se. Grafiikka häikäisevää, vaikka peli on julkaistu 2002. Ja toimii hieman huonommissakin koneissa.

Vierailija

Minä pelasin koko eilisen päivän mahtavaa lentokone/sota peliä. Sen nimi Blazing Angles2 Secret mission of wwii. Ihan paras peli! Olisipa kiva jos jollain muullakin olisi tuo niin voisi siitä jutella.

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei löydy.Sain tossa vähän aikaa sitte Star wars battlefront2.Erittäin hyvä peli varsinkin se netti ominaisuus.sitten Littlebigplanet olen tekemässä siihen uutta kenttää

Foorumin tylsin mies.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat