|- Aku Ankkaan Liittymättömät Aiheet - Topic -|

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minua käy hermoille että 25% tai 1/4 topiceista ei liity aku ankkaan sen takia olen tehnyt peli, musiikki, ja niin edelleen topicceja sen vähentämiseksi mutta ei auta!

toivon että viestittäisitte tänne aku ankkaan kuulumattomat asiat että turhat topicit vähenisivät!

toivon että viestittäisitte tänne jotta tämä topicci näkyisi koska jotkut eivät osaa selata muualta! tämän tein koska kun etsin mistä tahansa aku ankkaan liittyvää niin ei löydy paljoa koska jotkut tekevät turhia topicceja joka pikkujutusta! tämä paikka kuuluu aku ankalle !

haluaisin turhia topicceja vähenevän.

minun mielestä on ärsyttävää kuin aku ankka sivuilla on aku ankkaan kuulumatonta!

Kommentit (5)

Vierailija

Ei pahalla, wix-ankka, mutta tällainen topic on jo. Sitä sanotaan Off-topiciksi, mutta on totta että Aku Ankkaan littymättömiä topicceja on hirveästi!

Nixu

Vierailija

Lainaus:
Re: |- Aku Ankkaan Liittymättömät Aiheet - Topic -|
Nixu - 10.07.09 03:51 (ID 327248)
Ei pahalla, wix-ankka, mutta tällainen topic on jo. Sitä sanotaan Off-topiciksi, mutta on totta että Aku Ankkaan littymättömiä topicceja on hirveästi! Nixu

nixu tiiän mutta se on auttanu aika hyvin
mutta mitä enemmän tällasia sitä vähemmän turhaa keskustelua ja sitä parempi olla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat