Disney Suosikit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Keräilettekö niitä? Onko teillä yhtään, vaiko kaikki tähän mennessä ilmestyneet? Mikä hahmo niistä on paras? Entä mikä sarjakuva? Saitteko yhtään uutta tietoa tietopaketista? Aiotteko ostaa tulevia?

Huh huh, tulipas taas kysymystä kerrakseen. Anteeksi, jos joku on jo tehnyt tällaisen aiheen. Minä olen ostanut Mikin ja Akun. Ne maksaa 3 euroa enemmän www.akuankka.fi:n kaupassa, kun jossain normaalissa kaupassa! Ihan hyvä idea oli alkaa myymään niitä, koska olen aina halunut Aku-lelun:).

Entäs te? Kysymyksiä tuolla ylhäällä(ja toivottavasti pian vastauksia alhaalla:D.

Nixu

Kommentit (11)

Vierailija

No, itse en ymmärrä ideaa, sillä en tee mitään niillä leluilla.. Mutta kai se pienemmille lapsille on ihan kiva idea :---)

Vierailija

Lainaus:
Re: Disney Suosikit

Janina. - 22.09.09 06:15 (ID 347212) No, itse en ymmärrä ideaa, sillä en tee mitään niillä leluilla.. Mutta kai se pienemmille lapsille on ihan kiva idea :---)

Olen samaa mieltä. En ole innostunut niitä keräilemään, sillä en tekisi niillä yhtään mitään.

Vierailija

en keräile, mutta sain joululahjaksi sarjan Akun, ja se vasta on komea!:D Jos rahaa olisi ollut enemmän, niin olisin kerännyt koko sarjan!

-Antsu95-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat