Iines-lehti lopetettu! :(

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Iines-lehti lopetettiin! :( Mitä mieltä ootte? Mua harmittaa tosi paljon. Onneks sain kerättyä niitä noin 7 kappaletta. Kuka muu on ostanut kyseistä sarjista? :o Täällä saa kertoa muutakin Iinekseen liittyvää, jos haluaa. Kiitos jos kommentoit!

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Hyvä lehti oli! harmi kun lopetettiin. Sain kyllä kerättyä niitä ainakin 11 numeroa. En tiedä miksi lehti lopetettiin, mutta ehkä sillä ei ollut tarpeeksi lukijoita. Onhan monta muutakin lehteä, mm nämä: Aku Ankka, Roope-setä ja ekstra. Onneksi ilmestyy vielä Iines pokkareita, ja Iinestä näkee Aku Ankka lehdissä.

Anteeksi suuri pälpätyssuuni.

Vierailija

Minulla on miltei kaikki Iinekset. Haluaisin kuitenkin kysyä, että mistä tämä tieto lehden lopettamisesta on peräisin? Että voiko tuohon nyt luottaa...

Vierailija

No isosiskoilleni ja pikkusiskoilleni oli se harmi koska isosiskoni aloittivat sen tilaamisen vuodesta 2003.Joten heillä on kaikki Iinekset.

Vierailija

Se lopetettiin joskus heinä-elokuussa en oo ihan varma.Lehden pääkirjoituksessa sanottiin, että lehti on lopetettu. Tieto on siis aivan varma.

Tali
Seuraa 
Liittynyt13.5.2009

Lainaus:
Re: Iines-lehti lopetettu! :(

aatk 157 - 21.10.09 03:27 (ID 364620)

mä en välitä en keräile iineksii

En mäkään, se on enimmäkseen "tyttöjen" lehti.

Vierailija

Huh, vai on tämäkin keskustelu sitten lähtenyt käyntiin - tuommoiseen en ollut millään muotoa varautunut. Jälkeenpäin tuntuu hieman hupsulta tehdä tämmöisestäkin jutusta oma topiccinsa, mutta minkäs sille enää mahtaa. =0 No mutta, mikäs siinä. Kiitokset kommenteista, itse en viitsi alkaa tekemään kyseisestä aiheesta sen suurempaa numeroa, kun mitä jo aloitusviestissäni mainitsin. ;P

Vierailija

Voih! Onko se lopetettu? Aika harmi! Vaikka en lukenut enkä omistanut yhtään niitä, niin kyllä se harmittaa minua. Minkähän takia se lopetettiin?

Mutta Iineskestä tulee julkaisuja vielä, Iines-Pokkari tms..

Vierailija

Kuulin vasta nyt!!!

Harmi, Iinekset oli ihan kivoja luettavia, vaikkei ihan sieltä parhaasta päästä kuitenkaan... Itse omistan pari lehteä sieltä täältä... :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat