Pidätkö hevistä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä kuuntelen metallicaa ja disturbedii eniten .

Kommentit (4)

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Hevi on suoraansanottuna kauheaa musiikkia! En tajua miten joku voi pitää HUUTAMISESTA ja KARJUMISESTA!? Juha Vainio ei sentään karju mikkiin ja soita sähkökitaraa. (Beatles jyrää Metallican pannukakuksi.) :@ Kukaan ei kuuntele enää järkevää musiikkia. Mihin tämä maailma on menossa? Suurin osa Suomen lapsista kuuntelee tätä nykyä rokkia ja heviä. Irwin on sentään vielä listoilla , mutta noin 10 vuoden päästä häntäkään ei enää kuunnella.

Taidan olla yksi ainoista käyttäjistä täällä nettisivuilla joka kuuntelee parempaa musiikkia.:(

Koulussakaan moni ei taida tietää kuka on Erkki Junkkarinen. :$

Ja miksi tämä on tekijöissä!!!!!!!!!!?????????

Pidätkö hevistä ? EN !!!!!

Vierailija

TÄMÄ KUULUU MUSIIKKI - TOPICIIN!!!! Ja miksi tämä on TEKIJÖISSÄ?

Lainaus:

Rankku08:

(Beatles jyrää Metallican pannukakuksi.) :@

Repesin kyllä tuolle lauseelle, mutta tuo lause on totta! Itse asiassa 'pannukakku' ei riitä. Beatles jyrää Metallican pataluhaksi!

Vihaan siis todellakin heviä, ärisemistä, örisemistä, pitkiä rasvalettejä jokaisella bändin jäsenellä... voi Jeesus Kristus!

Hevihemmot, teidän ei silti tarvitse kimpaantua minun ja Rankun viesteistä. Tämä juttu on mielipide, mutta sanoinpahan vain mitä todella ajattelen hevistä!

Vierailija

totta minäkin vihaan. mä tykkään eniten vähän muist! se on kauheata karjumista sun muuta mut ainut hyvä hevi bändi oli se Beatles!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat