Turhat Ankkaprofiilit.

Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Haluaisin vain sanoa, että kun täällä yritettiin selvittää mihin Aku katosi, niin tänne rekisteröityi todella paljon käyttäjiä jotka olivat täällä vain noin 1-3 päivää. Olen tutkinut monia Ankkaprofiileja ja niistä noin 20000, joita ei käytetä, ovat aivan turhia! Ja ne ketkä ovat kanssani samaa mieltä, kirjoittakaa tänne.

Sivut

Kommentit (34)

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Muistuipa vain mieleen kerta jolloin pikkubroidini (Pap_pa) rekkasi tänne. Tietysti kokeiltiin ensin Pappaa, mutta oli käytössä, joten piti ottaa tuo. Sitten kävimme katsomassa sitä "Pappa" -profiilia, ja kyseinen henkilö oli ollut aktiivinen viimeksi rekkaamishetkellään. Että silleen. Omanikin olisi muuten Vaari, mutta sen varaus saattaa johtua siitä että itse rekkasin tänne jo vuosia sitten tuolla nimellä, mutten tietenkään muista millä osoitteella saatika passulla. Tosin silloin tätä nykyistä foorumia ei vielä ollut, joten en sitten tiedä olisiko poistettu ja käytössä jollain muulla.

Vierailija
Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Jos painat "Selaa profiileita"-nappia ensimmäisissä profiileissa ei ole edes tietoja saatikka liittymispäivää. Yleensä liitymispäivä on ollut 22.02 2009 vaikka käyttäjä ei ole edes liittynyt sinä päivänä. Itse olen rekisteröitynyt juuri sinä päivänä mutta se on varmasti pelkkää sattumaa.

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Tuota on tapahtunut vasta uudistusten jälkeen. Ennen tiedot näkyivät oikeina, mutta nykyään jokaisen rekisteröitymispäivä on sama kuin henkilön joka profiileita katsoo (itselläni siis kaikkien liittymispäivä näyttää 7.4.2009) ja "viimeksi aktiivinen" -kellonaikakin on se jona itse viimeksi kirjauduit sisään. Tämäkin näkyy aina 12 tunnin kellona, eli vaikka olisit kirjautunut nyt 16.01, profiilissa näkyy aika 04.01.

Vierailija

Onhan niitä "tarpeettomia" ankkaprofiileja aika paljon, mutta en halua ruveta haukkumaan heitä sillä olin itsekin aika kauan "tarpeettoman" profiilin haltia sillä olen ollut aktiivinen vain noin reilun kuukauden ja kuitenkin olen ollut rekisteröitynä aika kauan joten...

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Niin muakin ottaa pattiin "Turhat profiilit", sillä moni akkarin sivuista OIKEASTI kiinnostunut haluaisi saada jonkun nimimerkin itselleen, mutta joku vain huvikseen sivuja täyttämään tullut on vienyt paikan joltain. Esim tässä tapauksessa Pap_pa olisi halunnut itsellen toisen nimimerkin, mutta ei saanut sitä koska sellainen oli jo käyttämättömänä varattu.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Turhat Ankkaprofiilit.

Hermanni 313 - 21.09.09 08:56 (ID 346931) Niin muakin ottaa pattiin "Turhat profiilit", sillä moni akkarin sivuista OIKEASTI kiinnostunut haluaisi saada jonkun nimimerkin itselleen, mutta joku vain huvikseen sivuja täyttämään tullut on vienyt paikan joltain. Esim tässä tapauksessa Pap_pa olisi halunnut itsellen toisen nimimerkin, mutta ei saanut sitä koska sellainen oli jo käyttämättömänä varattu.

Juuri näin Hermanni. Puhut asiaa.

Vierailija

Olisin aluksi ollut pelkkä "Kisumisu" mutta samoja nimimerkkejä omisti minun lisäkseni 8 henkilöä ketkä eivät ole kirjoitelleet tänne kovinkaan paljoa. Miksi "viedään" toisilta nimerkkejä, kun ei itse olla täällä?

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Todella turhaa sellaisten turhien profiilien tekeminen. Miksi tehdä profiileja jos ei kerran käytä niitä, minä vaan kysyn. Mun puolesta ne vois kokonaan poistaa. Onneksi mun nimimerkkiä ei oltu pöllitty, tää hyväksyttiin heti. :)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllähän ne turhat nollapostaajat yms ärsyttävät todella paljon.

Omalla kohdallani kuitenkaan ei käynnyt tätä ongelmaa, että käyttäjänimi olisi varattu vaan se oli vapaa tietenkin, koska kirjauduin sivuille melko aikaisessa vaiheessa. Nopeat syö hitaat. Minähän olen 4505 kirjautunut käyttäjä näille sivulle eli aika alkupään käyttäjiä.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Mä olin puoli vuotta sitten noitamillamagia (ehkä jotkut muistaa mut), mutta sitten en enää päässyt tänne sisään, niin piti vaihtaa profiilia. Harmi!

Vierailija

Niin, ottaa kyllä joskus päähän nämä turhat profiilit. Kun olen selannut profiileita, lähes käyttämättömiä on paljon. Niin kuin jo sanottiin, kun painaa "selaa profiileita", näkyy oma rekisteröitymispäivä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Turhat Ankkaprofiilit.

Kolmas Caballero - 22.09.09 04:57 (ID 347134) Oikeassa olet FynnU.

Samat sanat!

Mutta nyt pitää lähteä pois koneelta. See you later, guys! :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat