Sudenpentukenraaliarvonimigeneraattori

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Moi! Eli tän keskustelun aiheena on AA:n nettisivuilta löytyvä Sudenpentukenraaliarvonimigeneraattori.

Tänne voi vapaasti kertoa on arvonimensä.

Itse sain ensimmäisellä kerralla

Järjettömän Omatoiminen Notaari ja Turhamaisen Toiveikas Uimahyppääjä.

Sivut

Kommentit (18)

Ankkafani315
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itselläni on L.E.N.T.O.K.O.N.E.S.U.I.H.K.U.T.U.R.B.I.I.N.I.M.O.O.T.T.O.R.I. A.PU.M.E.K.A.A.N.I.K.K.O.A.L.I.U.P.S.E.E.R.I.O.P.P.I.L.A.S., mikä on suomen pisin sana, mutta koska se ei mahdu generaattoriin, niin kokeilenpa jotakin toista.

Vierailija

Mun oman arvonimen voit kattoo mun proffasta.

Ja mitä järkee siitä tehä topic, kun sitä voi kysyä Off-Topicissa! Kysy tällaisia kysymyksiä Off-Topicissa, Kiitos! =)

Vierailija

Omani:

B.U.D.J.E.T.T.I.V.A.J.E

(Brutopian Ujo ja Diplomaattisesti Järkevä Elmeritusprofessori, Tuhatjalkainen Toheloija, Intomielinen Veijari sekä Ainaisesti Joutilas Elämysmatkailija)

Vierailija

Mun nimi on ... öh-- se näkyy proffas :D Mä en kyllä syötä siihen koneeseen omaa nimeeni. En halua, että kaikki tietää mun nimen.

Vierailija

Omastani tuli:

M.Ö.R.K.Ö.M.Ö.Ö.P.E.L.I

(Mullistavan Örveltävä ja Ronskisti Kyräilevä Öylättileipuri, Mairea Öölantilainen, Örisevä Pieksujalka sekä Ensisijaisesti Lojaalo Ivaaja)

Nimeni mahtui juuri ja juuri, 12 merkkiä.

Vierailija

Ei, ei tuollaisia. Olisit nyt vähän voinut yrittää ja pistää tähän oman sudenpentukenraaliarvonimigeneraattorinimesi, etkä vain "kato proffasta". Toisena vaihtoehtona et olisi kirjoittanut koko toppaan, tuo on pelkkää viestimäärän kasvatusta. Ja oikeinkirjoitus kunniaan, muista se.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat