APUA!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Anteeksi kun tuli turha topic,mutta kysynpähän vaan.Kysymys kuuluu:Voiko vanhoja aku ankka-lehtiä ostaa enää mistään????????!!!!!!!!!(h)

Kommentit (13)

Vierailija

En tiedä... Minä ainakin sain kaikki vanhat aku ankkani enoltani, joten kysypä joltain sedältä, tädiltä tai joltain tutultasi että onko heillä vanhoja aku ankkoja ja voisivatko antaa jos on.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Toinen tapa on käydä kirpputoreilta tai antikvarteteista etsimässä Akkareita. Toivottavasti tästä oli apua.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Lainaus:
Re: APUA!

"Hiidenkirnu" - 20.07.09 08:31 (ID 328909) Toinen tapa on käydä kirpputoreilta tai antikvarteteista etsimässä Akkareita. Toivottavasti tästä oli apua.

totta

Vierailija

Löysin eräältä kirpparilta hiljattain 20 hyväkuntoista 80-luvun akkaria. Yhteensä teki 5€.

Samalta kirppikseltä löysin 12 vuoden 1982 Roope-Setää, hyväkuntoisia, hinta 5€.

Vastaus:Kirppikset, Divarit ja Antikvariaatit.

Vierailija

Itse olen etsinyt vanhempia akkareita divareista. Niitä saattaa löytää myös muualtakin, mutta divareista pitäisi löytyä. Eivätkä ne ole olleet ainakaan niissä joissa minä olen käynyt niin kovin kalliita. Kirpputorit ja antikvariaatit ovat toinen paikka joista luulisi löytyvän. Siinä siis minun tietoni tästä asiasta.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat