Omia ehdotuksia Aku ankan lehteen.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli otsikko kertoo kaiken.

Mä ainakin toivoisin sellaista että akulle tulisi allergia pudottuaan katolta, kun hän oli korjaamassa anteeniaan, sitten jossain välissä jonkun lääkärin luona saataisin selville että Aku on allerginen ITSELLEEN. Ja sitten kun on oltu siellä lääkärin luona niin sitten siinä lopussa olisi akulla olisi nenä tukittu esim: siteillä.

Kommentit (4)

Vierailija

Mun mielestä toi ehdotus oli ihan hyvä. Olis kanssa kiva että muutkin keksisivät näitä tarinoiden alkuja.

Kysymys: voisiko tähän keskusteluun kirjoittaa esim. miten akuankan toimittajien pitäisi panostaa oman nurkan kirjoituksiin ja ilmoituksiin kuten myös ilmoituksen ajankohtaan jne?

Vierailija

Lainaus:
Omia ehdotuksia Aku ankan lehteen.

a9a9 - 24.07.09 08:42 (ID 329515)

Eli otsikko kertoo kaiken.

Mä ainakin toivoisin sellaista että akulle tulisi allergia pudottuaan katolta, kun hän oli korjaamassa anteeniaan, sitten jossain välissä jonkun lääkärin luona saataisin selville että Aku on allerginen ITSELLEEN. Ja sitten kun on oltu siellä lääkärin luona niin sitten siinä lopussa olisi akulla olisi nenä tukittu esim: siteillä.

Tuon tyyppisen tarinan on muuten tehnyt William Van Horn....En muista missä se on vaan ilmestynyt.

Omaa nurkkaa olisi ehdottomasti paranneltava.Kysymyksiä tulee toimitukseen varmasti joka päivä ja omassa nurkassa olisi hyvä vastata niihin.Mutaa......Aina kun oma nurkka ilmestyy,siinä on korkeintaa kolme kysymystä,vaikka yhdelle sivulle saisi paaaaaaaaljon enemmän ja takasivulle voisi vaikka jatkaa.minusta on hauska lukea kaikenlaisia kysymyksiä omassa nurkassa.Harmi vaan,että niissä on niitä kysymyksiä niin vähän.:o

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat